HenrikGM skrev:
JerrilD skrev:
sorry hvis jeg er så uviden....
Ingen grund til at undskylde, uanset vidensniveau.
Du fik et godt og velment råd, og det er jo helt op til dig om du vil anvende det eller ej.
Pointen er at du får umådeligt svært ved at få noget rigtigt brugbart ud af det for 1-2000 kroner, uden en hel del erfaring.
Du er reelt begrænset til et andet luftfilter og en motorjustering for de penge.
Netop der for jeg sprøg om det kan betale sig at finde sådan et 1.3 ralley top. Frem for at få en til at porte toppen(1.4 toppen) For de rygter jeg havde hørt at ventilerne var større og knastprofilen er lidt skarpere. Men fandt ud af at det er noget nær det samme som på min egen 1.4 GTI.
Så regner med at holde mig til at finde en skarpere knast, få lavt lidt indsungning, evt fra en 1.3 Rallye(større spjæld) en anden udstødningsmanifold. Og så få renoveret toppen. Ved godt det kommer til at koste lidt penge.
Mit buged er bare ikke lige til at bruge 10000 kr på engang til sådan et projekt, der for jeg også spurgte om jeg kunne finde sådan et i stedet da det muligvis nok var billigere end alt det andet jeg havde i tankerne. Så det må komme efterhånden jeg finder nogle billige stumper.
Håber du forstår jeg hvad jeg skriver da jeg er pisse træt lige pt

heh