Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 11:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Amanoglu skrev:
Har droppet projektet da jeg har fandt en motor hos en ældre BMW fanatiker en bil med m20b20 som er lavet af dansk turbo teknik for små 120.000 i ombygning til min egen til rimelige pris.

Er det denne motor det handler om?
Hvor meget fik du med til den, NÆVN ALT?
Hvornår er den blevet monteret og hvor langt har den kørt inden den begyndte at æde benzin?

Det vigtigste er om Motorstyring, dyser, regulator er skiftet eller orig.?

Jo mere du fortæller om din motor og bil, jo hurtigere går det med at finde fejlen, og jo billigere bliver det...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Nyt Medlem

Klyfax det er ikke denne motor, den sp, du nævner er mit andet motor og den er lagt i bilen og køre fint nu.

Og til grydesvamp, undskyld hvis jeg har trådt dig over tærene, men jeg har dog ikke en stor anelse over motorens indhold, da jeg jeg købte hele bilen som den var , men hvor dan arbejdede optimalt i starten. Men tak for hjælpen

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Amanoglu skrev:
Klyfax det er ikke denne motor, den sp, du nævner er mit andet motor og den er lagt i bilen og køre fint nu.

Og til grydesvamp, undskyld hvis jeg har trådt dig over tærene, men jeg har dog ikke en stor anelse over motorens indhold, da jeg jeg købte hele bilen som den var , men hvor dan arbejdede optimalt i starten. Men tak for hjælpen

det var somend heller ikke for at skræmme dig væk på nogen måde, synes bare lidt for ofte folk med alt for lidt erfaring kaster sig ud i noget de ikke ved en pind om, og heller ikke har sat sig ind i før de spørger til højre og venstre.

men som tidligere skrevet er den bog GULD og giver dig et rigtig godt overblik over hvordan en motor kan være skruet sammen.

mvh rasmus.

Titel:
Nyt Medlem

grydesvamp skrev:
Amanoglu skrev:

det var somend heller ikke for at skræmme dig væk på nogen måde, synes bare lidt for ofte folk med alt for lidt erfaring kaster sig ud i noget de ikke ved en pind om, og heller ikke har sat sig ind i før de spørger til højre og venstre.

men som tidligere skrevet er den bog GULD og giver dig et rigtig godt overblik over hvordan en motor kan være skruet sammen.

mvh rasmus.

Bare rolig du har ikke skræmt mig væk endnu :gnaek: , og jeg skal nok få købt den bog og få læst lidt :reading:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time