Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 02:21

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 18 feb 2009, 20:29 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Indlæg: 786
Geografisk sted: Ribe
http://www.topbossperformance.co.uk/#/v ... 4528574231


14psi og over 460bhp :twisted:

_________________
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 feb 2009, 20:49 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
14 psi. = 1 bar
Der er en lille forskel imellem 1 og 0,5 bar Hvis jeg husker riktigt :wink:

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 feb 2009, 20:26 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Indlæg: 786
Geografisk sted: Ribe
Morten VJ skrev:
14 psi. = 1 bar
Der er en lille forskel imellem 1 og 0,5 bar Hvis jeg husker riktigt :wink:

MVH

Morten



Jep der er en lille huske fejl på 0,5 bar :tooth:

_________________
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 mar 2009, 21:14 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 11 feb 2009, 22:20
Indlæg: 15
Geografisk sted: jorden
Det vil sige det er bedre og smide tryk på den....

Er det så to små turbo der skal til, eller kan man smide en på den???

Nogen der ved hvad man kan få ud af den uden og skulle skifte nogen indmad...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 mar 2009, 11:58 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 23 aug 2005, 19:25
Indlæg: 484
Geografisk sted: sydjylland
det kommer jo an på hvad du kan få plads til. 2 små spoler hurtigt 1stor sparker hårdere.

_________________
Maskinmester! Nyuddannet! Er meget intereseret hvis nogen kender til et ledigt job!! http://dk.linkedin.com/pub/bent-oksen/48/a55/447


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 mar 2009, 17:07 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
sierrafan skrev:
Det vil sige det er bedre og smide tryk på den....

Er det så to små turbo der skal til, eller kan man smide en på den???

Nogen der ved hvad man kan få ud af den uden og skulle skifte nogen indmad...


2 X KKK16 skulle kunne gøre det.

Alt afhængig hvad du skal bruge bilen til, så 0.5 bar og 300 hk.

Flere kører med 0.8 -1 bar og ender op med ca. 400 hk, stadig på standard motor, vær opmærksom på at det kræver større dysser/pumpe og husk at mappe ordentligt...

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team