Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 15:24

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 14 aug 2008, 21:29 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
møffe skrev:
ja det ser jo ganske brugeligt ud. men hvorfor er resultaterne ikke ens?


FISK...

I PP's regner, angiver :

Nuværende kompression
Ønsket kompression
Slaglængde

Boring måske? Vi kender kompression og vi kender slaglængden. Hvad så hvis vi lægger boring ind også? Ud fra det burde det jo være muligt at beregne hvad cylinder volumen er... Eller det skal det være :-)

Ved bare ik hvor meget boring har at sige. Eneste måde man kan ændre kompressions forholdet på er jo ved at ændre cylinder volumen uden at ændre slaglængden, eller omvendt...

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 nov 2008, 19:50 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
http://www.turbomotor.dk/formel_kompretion.xls

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team