Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 jun 2025, 20:09

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 21 jul 2008, 11:43 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Rune, er der ikke en meget stor pumpe på, som Henrik foreslår?
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jul 2008, 16:17 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1664
De 4 studser er
Lufttryk i manifold
Indgang fra benzinpumpe - Udgang til karburator
Retur til tank

Daniel og Henrik - Tjaeh, det er en pumpe fra en saab 900 turbo beregnet til k-jet, så den er ikke i de små klasser.
Men det er bare det at i justeringsskruens egentlige arbejdsområde (std sku den være stillet til 0,25 bar og låst med dobbelte kontramøtrikker), der sker der ingenting. Std justering gav intet på trykuret. Man skal skrue justerskruen helt ned, så den fjederen er klemt helt sammen, og den trykker direkte på nåleventilen næsten, ellers kommer der intet tryk.

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jul 2008, 16:58 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
den jeg havde havde 5 studsser, og jeg fik også byttet om på et par studsser første gang, så du er ikke alene om det lasse.. :oops:

nå men anyway studs nr 5 bruges fx ved montering af dobbeltkaburatore.

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jul 2008, 17:01 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1664
Ligepræcis, eller i LarsPH's tilfælde et trykur :P Der har jeg så bare et t-stykke lidt længere henne af slangen :)

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jul 2008, 21:13 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
min regulator var grydesvamp den gamle med tryk ur det var ham som havde været kreativ i tidernes morgen


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jul 2008, 21:16 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Lars PH skrev:
min regulator var grydesvamp den gamle med tryk ur det var ham som havde været kreativ i tidernes morgen


ak ja lever det gamle scetylen ur stadig ? trods flere års tæsk og mishandling ?

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jul 2008, 21:35 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1664
Stadig intet svar fra england :(

Håber de svarer imorgen

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jul 2008, 22:08 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
jeps den lever endnu men den er blevet lidt mat i glasset


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team