klyfax skrev:
Kig på kill listen i underskriften. Det er denne bil der har nakket det der står.
EP71'er med 3E-TE, og 1.2 bars tryk, 204 hk. (75% tun) Nu for 3 år i træk på standard ind mad i en starlet P7.
Kill list: Peugeot 306 GTi, 165 hk. - VW Passat 1.8T, 196 hk.
Seat Altea 1.8T. - VW Golf 4 GTi.
Mazda 323F GT. - BMW 535.
Audi 2.8. - Corolla 20v Turbo
Nissan Skyline GTS,
300 hk.
ok wow
du køre en bil der vejer hvad ? 7-800kg max
og har 200+
turbo hk
Fandt lige en side der sagde
Citat:
This is a EP71 starlet, they weigh about 780kgs.
så det var ikke gættet helt ved siden af, desuden fortsætter den meget passende med
Citat:
The engine name is 4EFTE, it is a twin cam, 16 vavle, 1300cc turbo engine. They make roughly 100kw@fly standard, but with some money.(turbo upgrade, fmic, ecu, exhaust) it will pull 200hp atw and run a 13 second pass lots of potential these cars.
Så er du stolt af en kill list hvor de eneste 2 der springer mig i øjnene er nr 1. Skylinen som er en GTS'er dvs baghjulstræk i std. trim (300 hk) den vejer næsten 1K kg mere en dig og har kun 100 hk mere til at slæbe dem, så den er egentlig ikke så imponerende.
nr 2. er den Corolla 20v Turbo ?? hvad er det dog for en. det må da være en hjemmefusket, har du flere data på den ?? er det en corolla FWD eller en RWD hvilken årgang (vægt) det at det er en 20V'er med turbo giver ikke mange point da det ikke giver noget som du ikke kunne få ved 16v og turbo, det at den har tryk på ok men hvad har den ydet af effekt?? 200 hk lige som dig ?? ok flot men hvad vejer han ?? 2-300kg eller mere en dig
og det bliver
ikke bedre med de næste på din liste!!
Hvad med en standard Lotus Elise 120HK er du også imponeret af at den med kun 120 HK, hvilket er hele 80+hk færre end dig, kan accelerere så hurtigt den kan (mit gæt er at den, men gode ods, også ville kunne spise de biler du har på din kill list, om den kan spise dig ved jeg ikke, men den vil nok give dig kamp til stregen da den klare sig flot mod en vx220 turbo aka Opel Speedster 2.0 Turbo ~200HK den har nogenlunde din vægt, hvilket er mere end Lotusen, Oplen har dog, imodsætning til dig, centermotor og baghjulstræk)
Du må undskylde mit negative reply, men der er vel ingen, af dem du har givet baghjul, der kan undre sig over at få smæk af din starlet med 200+ hypper.