Så er der nyt fra vestfronten
Efter lidt roden frem og tilbage i motorrummet og lidt banden og svovlen, har jeg endelig funder fejlen!
Selvom jeg overhovedet ikke har rodet med tændingen, stod denne forkert! Der er et mærke på blokken og et mærke på holderen til roteren. Disse 2 stod med cirka 7 mm mellemrum. (Roteren var drejet til højre, altså med uret)
Jeg tilkaldet den gamle aka the wizard

og han fik justeret lidt på den og den gik allerede meget meget bedere i tomgangen. Så ud og køre en lille tur og det var som om at få en hel ny motor. Justerede lidt mere og problemet med at den hakker er nu næsten væk. Dog kan der være lidt under 3000 rpms + lidt knald i udst. Nu står den cirka 1 cm fra mærket på blokken.
Kan det virkelig ændre sig så meget pga den har stået stille?
Den gamle mener at det kan være et tændrør som ikke for antændt ordentligt, derfor den skyder lidt. Så derfor finder jeg lige 4 nye i morgen. Jeg vil jo gerne have de samme, men har ikke lige haft dem oppe! SVAN du må næsten vide hvad det er for nogle?
Nå ja fandt også en ledning som ikke var stellet, så den fik lige noget stel!
Nå ja, ang gearskiftet så er det de bøsninger der forbinder gearstangen med gearkassen som ikke er så gode mere.
Men ellers alt i alt en god dag, bortset fra en fiberspringning i højre lår. Damn det gør nas

Var ikke så sej til fodbold som jeg troede
Nåja billede viser hvordan justeringen blev og den ledning som blev stellet. Der er 2 ledninger som går hen med kun en der bliver stellet, det er fordi den anden er der strøm på. Jeg aner ikke hvad det er til