Skarpere/ vildere profil baseret på rn standart knast profil, og et ønske om holdbarhed glem det

.
Da man ikke kan slibe en knast uden at hærde den igen, og er udgangs materialet en standart knast profil, så bliver man nød til at lave Nogle ting der er mindre optimale.
Hvilket sandsynligvis fører til øget slid på ventilmekanismen.
Så medmindre du finder et firma der laver knastaksler fra grunden af.
Så bliver du nød til at leve med en begrænset levetid.
Man får hvad man betaler for, både i levetid, men også trækkraft, og hvis man bestiller fra et firma jeg laver knaster til alle motorer, så har man automatisk fravalgt trækkraften, da dette kræver mange timer netop at udvikle knastakslen til motorkombinationen man haver.
Faktisk virker det omvendt man beslutter sig for en kanst, og laver motoren efter knastens ønsker.
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html