TORBEN:
Hvis der skal alt det til for at lave en astra motor så skulle man måske købe en Toyota for jeg har renoveret en del motore de fleste Toyota og de skal sq ikke have honet eller boret de skal bare have nye ringe lejer og et slibe sæt så kører de igen hvis man køber gotze ringe tror jeg de hedder de er lidt strammere end de orginale så kan de faktisk "hone" din cylender og jeg ved da godt at hvis der er røjet en ring og der er en stor rise i cylender vægen så er det ikke muligt men det koster det samme at tage toppen af og kikke ned samt kikke på lejer og så længe at vi snakker en astra med 60 hk så er jeg sku sikker på at krumtappen kan holde selv om den har fået en med en hammer

joke bare den ikke er revet
slibesæt til top og bund max 1200 kr det er med alt pakdåser og olietyve
lejer måske 1000 kr
ringe omkring 1000 kr
afretning af top hvis det er nødvendigt 400 kr
så det bliver måske ikke lige 3000 men 3600 vil jeg tro og det er da meget billigere end at købe en ny motor og så som hald79 skrev så er det da en ny motor og man ved hvad man har
tommy
