Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 04:03

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 12 mar 2003, 00:56 
jeg er som sagt igang med mit bi turbo på min bmw og er nået der til hvor det hele næsten er færdig bygget på bilen men de turboer jeg har er med indbygget westgate og kunne godt bruge pladsen til noget andet så spørgsmålet lyder på hvad der kan styre ladetrykket hvis jeg fjerner begge westgates for uden westgate vil den jo bare køre med max ladetryk ik


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 12 mar 2003, 01:01 
jo, hvis du blokerer begge westgatespjæld så de ikke kan åbne, ellers laver den ingen tryk:´-(
Men westgate´ne tager squ da ikke meget plads, og hvad vil du ellers bruge den plads til?


Top
  
 
Indlæg: 12 mar 2003, 08:16 
Jeg mener at HKS har lavet en Westgates som man kan sætte hvor man vil


Top
  
 
Indlæg: 12 mar 2003, 09:16 
westgatene tager heller ikke meget plads men der hvor de sidder er jeg bange for at de vil sidde og banke imod karossen der er kun 1½ til 2 cm at gøre med foresten Christopher var det ikke dig der havde lavet et ligende projekt hvis det var kan du så huske hvor i gjore af olie returen fra turboerne og hvor i tog tilgangen men det gjore i vel ved olie tryksmåleren:-|


Top
  
 
Indlæg: 12 mar 2003, 10:33 
Oliereturen gik ind i bundkarret(bor et hul og svejs studsen fast), olietilgang blev fikset med et T-stykke fra kontakten til olietryksmåleren:-)
Hvordan har du lavet dit manifold, siden det kniber så meget med pladsen?


Top
  
 
Indlæg: 12 mar 2003, 11:07 
er bundkarret ikke af alu ?? mine turboer sidder op af istedet for at sætte dem ned ad


Top
  
 
Indlæg: 12 mar 2003, 11:11 
Det gjorde turboerne også her, mht. oliereturen så er det ikke noget problem at få svejst, hvis du boer på sjælland kan jeg godt være behjælpelig:-)


Top
  
 
Indlæg: 12 mar 2003, 11:15 
Hvis du ikke vil bruge de interne wastegates så skal du svejse et rør på begge manifolder inden turboen der går sammen hen i en ekstern wastegate. Ekstern wastegate koster en mindre atom krig, men er lækre og klart et pluds i forhold til en intern


Top
  
 
Indlæg: 13 mar 2003, 00:20 
jeg bor i nordjylland ved aalborg så der er godt nok et lille stykke vej


Top
  
 
Indlæg: 13 mar 2003, 00:22 
Det må man sige:-/


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team