Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:22

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 08 jan 2011, 20:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 okt 2010, 17:54
Indlæg: 165
Nitrous optankning hvor og hvor meget ? :D
Går lidt og leger med tanken om at, få Nitrous spray køler på intercooleren :) men hvor får man fyldt tanken og hvad koster det ? :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 jan 2011, 23:55 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
går ud fra du mener lattergas?
hvis ja...? så kan du ikke lovligt eje det i dk, uden at være læge/tandlæge eller lignende.
HEDE NIELSEN sælger N2O med tilsætning af noget der gør det uegnet som narko. det kan du købe hos hede nielsen. de har også flasker der er godkendt i vores del af verden. nok om det...
som køling er det egentlig ikke meget bevendt. dog har det tilsyneladende en høj bling bling værdi.
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2011, 00:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 okt 2010, 17:54
Indlæg: 165
Har læst at det godt kan give nogle problemer :) så bare NX og Nos laver kit til intercoolere :) men hvad med kvælstof så ? Kan man side det i samme system ? :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2011, 02:55 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
MKuhre skrev:
Har læst at det godt kan give nogle problemer :) så bare NX og Nos laver kit til intercoolere :) men hvad med kvælstof så ? Kan man side det i samme system ? :D


Se på fordampningsvarmen på de gasser der er tilgængelige.

Skrot så ideen.
Find en sprinklerpumpe og bruge sprinklervædsken istedet.

Hvis det er bling-bling effekten, så kan CO2 være et alternativ. Eller en røgmaskine.

CO2en(eller andre gasser) er voldsomt dyrt i brug, og reelt ikke et alternativ i mine øjne.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2011, 10:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 okt 2010, 17:54
Indlæg: 165
Okay øv øv :D det var mere til at kunne køle intercooleren ned så den kunne få lidt ekstra tryk ikke så meget bling bling da intercooleren ved det setup, skulle ligge i bagagerummet :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2011, 11:13 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
til det stunt du snakker om her benytter man co2 og ikke lattergas.

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2011, 11:30 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Hvis det er for og køle indsugnings temperatur, så havde jeg valgt noget vand/methanoel indsprøjtning..

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2011, 18:17 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
hvad med nogle billige kulssyre slukkere ?

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jan 2011, 22:15 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
få nu skruet den bil sammen før du begynder at lege med køling af ic, det kan jo være det slet ikke bliver en nødvendighed :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2011, 09:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 okt 2010, 17:54
Indlæg: 165
Ja men skal finde ud af hvordan den skal køles ;) da den skal køre om 1-3 måneder :) og den får brug for bedre køling ;) men ved endnu ikke om det bliver vand elme luft ic i bagagerummet :) men det ser ud til at man kan køle 600 hk fra bagagerummt så spray kølingen skulle kun være til over boost hvis det kan gøre en forskel :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team