Ved ikke om det er ok, at sætte et link ind til en anden side..! men bær over med mig, er totalt ny på siden, og ikke lige fundet ud af hvordan man sætter et billed ind, når man skal spørge om hjælp..!
Men ja, Den styrebox der er blleder af, har jeg haft til at sidde i min astra, har næsten lige købt bilen, det er en Opel Astra F gsi. c20ne motor, som er har fået en Risse-motorsport krumtap, andre stempler, fået bearbejdet topper MAX, Dbilas indsugnings manifold og Vgs spjældhuse på. og ja, så den styrebox her..!
PROBLEMET....:
kørte med bilen i små 3 dage uden probæemer, men ja, så en morgen jeg skulle til af sted, startede bilen, nul problem, men 2 sek efter, gik biler bare ud. den køre fint nok rundt i motoren, får fint med benzin, MEEN der er bare NUL gnist, har prøvet at skifte tændspole, da jeg troede det kunne være den der var død, men nej. så prøvede jeg at skifte toppunkt's føler, men nop unden held, så prøvede jeg benzinpumpe relæet, da den nogen gange også har noget af sige angående gnist, men nop.. så kom jeg til at tænke på stel, men alt sad ordentlig, kiggede så den stel som boxen skal have, men skulle jeg heller ikke mene er noget problem. men ja, valgte så lige at tage boxen ud, skrue bundpladen af, og se, og må sige den lugtede sku lidt, og var varm rimelig varm. og ja nu mistænker jeg altså boxen, men må erkende, ved intet om sådan noget, og har heller ikke den fjerneste ide om, hvad det er for en box. så er virkelig på RØven...!
SÅ håber på der bare er nogle super eksperter her inde som kan hjælpe mig..!
Og ja, hvis den nu engang er stået af, og ikke til at redde, hvad skal jeg så ud og have anskaffet for at kunne få det hele til at spille igen. har jo ikke nogen styrebox lige pludselig, så spørgsmålet er jo, om det ikke kun kan lade sig gøre, hvis der bliver lavet en komplet anden styrebox, eller er det helt forkert...?
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?p=114999#114999På forhånd tak.
hilsen bjørn