Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 00:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forfatter besked
 Titel: Re: debat
Junior Medlem

Geografisk sted: Syd Fyn
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:

Ja - HenrikGM og MortenVJ retter på dig - Men du starter alligevel tråden med at hænge dem ud, som 'uvidende'.. Samt at prøve at skabe en skæv debat, med ALLE der kommenteret tråden..

Og ja - Jeg indrømmer når jeg tager fejl - Påvis gerne fejlen![/quote]
jeg hænger dem ikke ud og hvis i opfatter det sådan. kan jeg kun beklage det og ændre det er texterne jeg skriver. ang. uviden hed ja, i forhold til hvordan jeg har fået det af vide at det skulle hænge sammen. som viser sig at han ikke har vist nok om. og giver mig anledning til at finde en anden bil mekaniker. han er god nok som mc mekaniker men som bil mekaniker er det noget lort. ind til videre har det jo kostet mig dyrt.

ang. tråden tror jeg ikke jeg forstår hvad du mener. uddybelse bedes tak.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
cooper mini skrev:

Der er som ikke så meget at uddybe - Læs tråden igennem, så vil det fremgå soleklart..
Allerede på en af de første par sider, siger du "Tak for hjælpen, skrider" - Måske ikke lige den snedigste indgangsvinkel til et nyt forum man færdes på.

Medlem

Geografisk sted: Roskilde
cooper mini skrev:
jeg hænger dem ikke ud og hvis i opfatter det sådan. kan jeg kun beklage det og ændre det er texterne jeg skriver. ang. uviden hed ja, i forhold til hvordan jeg har fået det af vide at det skulle hænge sammen. som viser sig at han ikke har vist nok om. og giver mig anledning til at finde en anden bil mekaniker. han er god nok som mc mekaniker men som bil mekaniker er det noget lort. ind til videre har det jo kostet mig dyrt.

Problemet er at det virker som om at du tager det meget nært, når nogen prøver at bede om dybere forklaringer på de ting du skriver eller måske ligefrem prøver at forklare hvorfor du tager fejl. Samtidig er du meget hurtig til at fortælle folk hvor uvidende de er.

De to ting hænger bare ikke sammen. Vi skulle gerne kunne både give og modtage konstruktiv kritik herinde, da det er den eneste måde vi alle kan få noget ud af at være her.

En gang imellem er det bedst at sætte sig på hænderne indtil blodtrykket er faldet ned igen og man kan svare uden at gå i begrænseren :)

Smoke tires
Not drugs

Titel: Syre
Har i overvejet han snakker om surhedsgrad fordi det er syre? Syre er Oxygen, ilt på dansk, på svensk og norsk, så måske er det her der kan findes en forklaring? Jeg kan heller selv lure det med pH værdien, men de der MC mekanikere har åbenbart ikke de samme midler og muligheder som i bilsportens verden.

Har læst samtlige indlæg og syns mini cooper er lige hurtig nok til at fare i flint. Vi er allesammen normale mennesker med liv og job der skal passes, så selvom man har en enorm interesse for tuning og styling, som dette forum handler om, er det ikke sikkert man altid har tid til at lave et uddybende indlæg.

Jeg vil anbefale dig, mini cooper, i at få fat i nogen Haynes bøger om emnet. De har mange anbefalelsesværdige udgivelser der handler om sportsmotorer, optimering og turbomotorer.

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Syd Fyn
Har alle de Haynes bøger der er om dette emne og om motorne mini og metro

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Alle tider er UTC + 1 time