Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 07:31

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 okt 2005, 21:44 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 21 sep 2005, 22:27
Indlæg: 19
Hej

Jeg ville lige høre om der er nogle som ved hvilke max ladetryk man bruge på en std. motor ?

er 0.6-0.7 bar formeget ?

_________________
Claus Hansen

BMW 323 TI Compact E36


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2005, 22:03 
og hvilken motor taler vi her om ? :wink:

det handler vel om at du skal undgå tændingsbanken som det første... køling osv...


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2005, 22:04 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Det kommer and på flere ting.
Hvad er kompressions forhold,kører du med orginal motorstyring.
MVH Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2005, 22:27 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 21 sep 2005, 22:27
Indlæg: 19
Bilen er en BMW 323 TI 2.5 ... alt er standard på bilen endnu .. skal til VAE på torsdag , men jeg tænkte nu på toppakning o.s.v ... kan den holde til det tryk ... jeg ved jo at mange sætter andre pakninger i ... den er nu mest på Turbo biler ... jeg har kompressor på og har lige monteret et manometer , det siger 0.7 bar ved lidt over 6000 rpm .... og så var det jeg kom til at tænke lidt over det med trykket :-)

_________________
Claus Hansen

BMW 323 TI Compact E36


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2005, 22:45 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Kender ikke til BMW's toppakninger,men toyota's orginale holder fint til 1,4 bar
MVH Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2005, 16:33 
Offline

Tilmeldt: 04 sep 2005, 20:04
Indlæg: 1
når man runder 0,6 ville jeg nok sænke komprisionen og hæve benzin trykket og så ville je anbefale ktech når det er de motorer han har mere end godt styr på dem...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2005, 20:42 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 21 sep 2005, 22:27
Indlæg: 19
Præsi skrev:
når man runder 0,6 ville jeg nok sænke komprisionen og hæve benzin trykket og så ville je anbefale ktech når det er de motorer han har mere end godt styr på dem...


Ok ... og hvor kan man finde ktech ??

_________________
Claus Hansen

BMW 323 TI Compact E36


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 okt 2005, 08:28 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Et løst bud til en hjælpeløs netbruger :wink:

http://www.google.com/search?hl=da&q=kt ... lr=lang_da

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team