Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 07:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Hey

Har en saxo 1,6 16v ombygget med et rotrex kompressorsystem, problemer er bare at bilen ikke får nok benzin. Havde sendt bilen til AH-tuning i silkeborg og første gang de havde den sagde de den skulle have større dyser, det bestilte de så hjem og de skulle sættes på. Efter at have ventet på bilen fik jeg nu af vide, at det ikk kunne laves med de dyser, men nu skulle der et benzintilskuds system på og laves om med vandindsprøjtning som ville koste 13.000kr.........Er der ikke nogen herinde der kan hjælpe mig med om det her kan passe?? og kender i eventuelt andre steder der kan hjælpe mig med bilen?? har kontaktet en masse, men ikke rigtig nogen der ka finde ud af det..............Håber i kan hjælpe mig herinde :) MVH René Gade

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Roskilde
Prøv inde på www.hi-speed.dk og snak evt. med Peter, jeg skulle mene at han ved hvilke dyser der passer til en saxo! Men jeg ville ikke mene at vandindspjørtning var nødvendingt! Hvor meget benzintryk kører du med?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Hvis det skal virke, så skal du have fat i Troels fra TVA-motorsport i Præstø på Sydsjælland. Hans nummer er: 55993093

Titel:
Du skal have nogle dyser der hedder IWP043 de levere 330ml/min så vidt jeg husker. Så det burde da være rigeligt, medmindre du skal over 250hk.
De er lave at magneti marelli det er de eneste der passer i manifold, da de er mindre i fysisk størrelse end de fleste andre mærker.
der skulle være info på http://www.mmcompsys.com

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time