Anonymous skrev:
Hov mener selvf. og det er nødvendigt med andre stempler hvis jeg skal op på 150-180 hk, selvom jeg får sænket min komp ?
Er din også med DI motor så???
Jeg syntes ikke du behøver sænke komp, og ej heller stempler, hvis du vil spare lidt... da forholdet er ca 8:1 ....og stemplerne er rimelig stærke(holder selvfølgelig ikke til for meget glødetæning)(tæningsbanken) og blokken er den samme som sidder på GTIR 4wd (Turbomotor) så den holder også.....
150-180 hk på motor eller hjul????? For jeg har 154 på hjulene og ca 175 på motoren, og det var enda med utæt manifold, tror på mere efter en kobberpakning og en opstrammer.
Alt afhængig af hvilken AF/turbo du vælger mener jeg du skal køre med 0.5-0,7 og hvis du vil være på den sikre side skal du nok vælge et tilskudssystem.....
Min den banker lidt hvis jeg ikke har fået fyldt ren 98 på og en smule oktanbooster.... du kan også stille tæningen lidt ned, men så taber du hk....
Skriv endelig... det er sjovt at jeg ikke er den eneste der har rodet mig ud i en DI motor....
_________________
Seat Altea XL 1.8 TFSI, hvid, org xenon, sænket 50mm (h&r)
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=319557