Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 18:42

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 17 okt 2004, 23:58 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jan 2004, 10:46
Indlæg: 502
Geografisk sted: 9000
Læben eller tungen.. er lavet sådan at den deler det sidste stykke af bøjningen i 2 dele. top og bund. Den er så heftet inde ved svinget i bøjningen, sådan at den kan bukkes og formes. Derefter svejses ordentligt. Det er lidt svært at forklare....
Men mit digicam skulle gerne være i danmark igen her i nat. min bror har haft det med på ferie i kina de sidste 14 dage. så det vare ikke længe før jeg kan tage lidt billeder.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2004, 11:29 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jul 2004, 12:16
Indlæg: 53
Geografisk sted: Vallensbæk strand
Jeg har vendt "centerrøret" omvendt så udfræsningen vender ned af, og nu virker det.....

Den "hugger" stadig lidt mellem tomgang/dellast/fuldlast, emn det gør de single/mono point anlæg jo.... er nok blevet lidt for kritisk, for det gjorde den også før tryk/kasse.....

Så nu skal jeg bare have noget tilskud.... Så hvis der er nogen der ligger inde med en MF2´er (aquamist) så er jeg da intresseret!!!!!

Har dyse orange 520ml

Skal nok smide nogle billeder af det færdige motorrum på senere.

Men David.... Jeg vil da gerne stadig se din konstruktion!!!

_________________
Seat Altea XL 1.8 TFSI, hvid, org xenon, sænket 50mm (h&r)

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=319557


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2004, 15:19 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2004, 23:37
Indlæg: 450
Geografisk sted: Vejle
Schmedegaard skrev:
Den "hugger" stadig lidt mellem tomgang/dellast/fuldlast, emn det gør de single/mono point anlæg jo.... er nok blevet lidt for kritisk, for det gjorde den også før tryk/kasse.....


Tænker du på det huggen der nærmest kun kan undgåes ved forsigtig betjening af speederen i lav gear og lave omdrejninger? Det er derfor jeg hader køkørsel med min uno.

_________________
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 okt 2004, 22:26 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jan 2004, 10:46
Indlæg: 502
Geografisk sted: 9000
Det var da godt at du fik det til at køre :D
Men skal da nok lige smide et billede til dig.. Nu er kameraet i Århus... så akal det bare lidt længere nord på..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team