Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 21:59

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 12 jun 2004, 15:35 
500 CUI


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 12 jun 2004, 16:29 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
Indlæg: 732
Geografisk sted: Malmö
Honda cb600 Hornet 95hk. 0-100 2,8sek.
105hk med anden udstødning og omdysning.... Men først skal jeg lige ha nogle dadler..

_________________
Smøring er ALT!

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 jun 2004, 21:27 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 04 mar 2004, 22:30
Indlæg: 91
220hk og 20" fælge

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jun 2004, 13:03 
Opel manta 2.2E

hævet kompression nyrenoveret motor 292 graders knast

ca. 145 - 150 hk

skal nok have sænket den kompression igen så den kan få mølle på når jeg engang får fat i en dieselhakker at køre til daglig


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jun 2004, 23:19 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 17 jul 2003, 21:40
Indlæg: 36
Geografisk sted: Kongens København
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Du har ret yugo.Vi vil have nogle specs. på den cossie.KOM MED DEM. :D
Syntes bare ikke det lød helt vild.439 hk ved 1,4.Hans er jo 2,0 og så 2,4 bar.Men vil også gerne høre lidt.Tror bare ikke vi høre mere til ham.Hans standard svar er ses til DHB 2004. :lol:


hvis det er ham jeg tror det er , så køre han med over 2 bar

_________________
=========* Kongen *=========


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jun 2004, 01:44 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
jamen det er jo ganske fint, men han var da ikke til dhb... og over to bar på den motor er jeg ikke helt sikker på om jeg tror på, ved godt man kan, men den skal VIRKELIG være ombygget hvis den skal ku klare det.

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jun 2004, 09:34 
Forbi man har et mega højt ladetryk er det ikke ensbetydende med man så også har mange HK! Kommer meget an på hvordan det hele er sat sammen og størrelserne på de forskkellige ting man bruger.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jun 2004, 10:12 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 17 jul 2003, 21:40
Indlæg: 36
Geografisk sted: Kongens København
nissan200sx.dk skrev:
Forbi man har et mega højt ladetryk er det ikke ensbetydende med man så også har mange HK! Kommer meget an på hvordan det hele er sat sammen og størrelserne på de forskkellige ting man bruger.

nej det er rigtigt nok men du skal se størelsen på den turbo han har siddene, men jeg er ikke sikker på om det er ham vi snakker om som der har skrevet her inde :?:

_________________
=========* Kongen *=========


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jun 2004, 23:19 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 06 jun 2004, 00:57
Indlæg: 633
Geografisk sted: Roskilde
Peugeot 306 2,0 8v med ca. 135hk (gæt)

_________________
Mvh Martin


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team