Hej
Jo, det lyder da spænende nok det du har gang i der. Det første jeg umiddelbart vil tjekke er, hvor meget kompression motoren kører med fra fødslen. Jeg vil næsten som tommelfinger regel sige at alt over 9.5:1 i kompression ska man ikke bygge turbo på. Du kan jo selvfølgelig sætte flere pakninger i for at sænke kompressionen hvsi det bliver højst nødvendigt. Er din kompression på mellem 9.5:1 og 10:1 så kan du nok godt lige snige en 0.5 bars tryk med en lille mølle ind. En garret T25'er f.eks. Du er jo nok nødt til at få noget benzintilskud til motoren. Det kan du gøre ved hjælp af blot en benzintryksregulator, eller hvis du vil lidt mere ud af det, en MAP Fueler. Powerpage sælger sådan et system (MF2) til en rimelig pris(her vil jeg anbefale at du kører med mapsensor i stedet for luftmængdemåler). Bov skal du jo oz ha i, men husk at det mest optimale sted at sætte den er mellem intercooleren og spjældet, gerne så tæt på spjældet som muligt. Er der andet du er i tvivl om, ka du jo bar skrive...
_________________ BMW ---> Best Motor in the World!
|