Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 18:12

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hej... :D

Jeg har købt en olietemperatur måler her inde på siden. men kan sgu ikke lige finde ud af hvordan man montere skidtet. Der er 3 ben på bagsiden. Og det ene skal jo bruges til føleren ude i motoren, men aner ikke hvad de 2 andre skal have...? nogle der ved hvad de skal bruge...?

Vh benno

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
:) det er såmend bare plus og stel. lækkert at høre at der bliver gået op i olietemperaturen inden man gir den kniven... 8) husker kun alt for godt engang jeg havde været i byen og på vej hjem så jeg en der gik hen og startede en ISKOLD RST. han tog den lige med maks ledetryk og hjulspind ud af parkeringspladsen, øv en klovn. :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Ja, jeg har sgu ikke råd til at skifte motor hver gang nøglen skal drejes... hehe.

Og det ser jo heller ikke dårligt ud med 3 måleure i midterkonsollen... 8)

det er bare noget pis, det fungere ikke, så har snakket med lasse, og skulle bare sende det tilbage, så ville han lige kigge på det. Det er jo ikke billige, men de ser altså også for blæret ud... Kan jo lige uploade et billede når de kommer igen... .-)

Vh Benno

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
kan kun gi dig ret i at det ser godt ud... har selv revet det originale instrument bord ud og har sat vandtemp, olietemp, omdrejningstæller, turbomanometer, olietryksmanometer (alle med blåt lys) og benzinblandingsmåler(skifet dioder til blå og hvide) i. alle signal lamper er i blå og hvid, med undtagelse af de meget vigtige der er 10 mm røde lysdioder (de skal jo helst være slukket og hvis de lyser skal de ku ses, selv med solen i øjnene) men glæder mig da til at se hvordan dit er blevet når det er.... :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time