Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 22:06

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kn-filter.
Når man nu har en bil med sprøjt, er der så noget der bør indstilles, hvis man smider et KN-filter på? Har købt et kit, men vil ikke montere det før jeg er sikker på, at der ikke sker noget.. Passer ikke helt.. har haft monteret det, men da jeg skulle dreje luftmængdemåleren, kunne den ikke justerer tomgangen, så den stod og svingede fra ca. 500-1300 omdr. Men da jeg drejede den tilbage, forsvandt det igen. DOT, der importerer KN-filtre siger at det er min luftmængdemåler der ikke err på toppen, men jeg VED at den virker 100%, så er der nogen der har en ide..???

Nå men mit spørgsmål var altså.. KAN DET smadre motoren at montere filtret, uden at fortage nogle justeringer, og kan disse eventuelle justeringer laves (HVORDAN OG HVILKE?)! på forhånd tak...

Alfa Romeo
One Car to rule them all!!!;-)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: ANYONE??
Slet ingen der kan hjælpe??

Alfa Romeo
One Car to rule them all!!!
;-)

Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Det kan ikke smadre motoren at montere det uden justeringer. Så meget forskel bliver der ikke på motorens VE.
Ang. luftmængdemåleren på siden, så er det et generelt problem. Den fungerer formenligt helt fint, men er måske lidt slid i lejer, etc. så når den hænger på siden, så fungerer den ikke ordentligt. Uanset at du mener at vide at den fungerer 100%, så har DOT altså ret.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Rolig nu Sommer. Vi skal nok få lavet det beslag. Jeg har fundet pladesaksen, så vi mangler bare en lille fil, og et stykke smergellærred, og så er du godt kørende...
Vel at mærke uden at tilte din luftmængemåler :-P
Jeg er forresten ret sikker på atr jeg ved hvad min vogn fejler nu, så imorgen skulle jeg meget gerne være godt kørende igen, LUXUS :-)
Så kan jeg roligt parkere cyklen igen :-D :-O :.-( :-| B-] :-P ;-) :-)

Vi snakkes...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time