Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 01:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
halløj!
jeg har købt en RS'er og har i over et år kigget efter én.. der skal laves MEGET rust, men motoren volder nu også lidt problemer.. det skal siges at den har været meget billig, så nej det var ikke et dårligt køb.. :-)
MEN!
-når jeg hiver oliepinden op, går den i stå når jeg holder i tomgang, er det normalt? motoren er en "ombytter-motor" og har gået 160000.
-der er problemer med benzin tilførslen (tror jeg) når den er blevet varm.. hvis jeg slukker den når den er varm så kan jeg ikke få den igang igen, før den har "stået og sundet sig" i et stykke tid.. som om benzinpumpen er i stykker, eller benzinfiltret..
-er der noget jeg skal være OPMÆRKSOM på, på sådan én ældre dame..?? klassiske problemer og lign..
håber på nogle uddybende svar, også gerne på mail. bache@get2net.dk
skriv endelig..!! :-):-):-):-)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

hejsa...

det med at den ikk kan starte når den er varm lyder mere som et tændrørsproblem....

mvh

Allan

Den skal kunne holde sig selv i gang når du hiver olie pinden op ! Hvordan ser din olie eller ud ? for det kan jo være at den har blandet olie og kølervæske ? Min RST har ikke nogle problemer men at starte når den er varm eller hvis jeg hiver olie pinden op.

jeg havde lidt af de samme problemer med min rs turbo. den fik 4 nye tændrør og nu kører den fint.min ville bare over hovedet ikke starte fra det ene øjeblik til det andet,for inden var der ingen problemer,det med olie pinden er fordi den lever af under kompretion den falder altid i tomgang når du hiver oliepinden op,hvis du har dumpventil på kan den godt være skyld i at den går helt i stå.ellers prøv at få stillet tomgangen
mvh anders rsturbo

jeg har faktisk ikke tjekket det med olien.. siger du at den måske har taget kølervæske ind....??

-og det med tomgangen vil jeg prøve.. det kan da godt være den står lidt lavt.. -men nej der er ingen dumpwalve pt...

Tak til jer alle for respons..! FORD RULES :-O :-O :-O *FORD RULES* :-O :-O :-O

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time