Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 00:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tomgang
Jeg har lige fået skiftet mine dobb. karburator ud med en standard, for synsmanden ville ik syne den når de sad på:-( Men den kan ik gå i tomgang nu når den er kold, og når den bliver varm går den med ca 2000 omdrejninger. er der nogen der kan svare på hvad der muligvis kan være galt?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: Re: Tomgang
Medlem

Geografisk sted: maribo
det er mærkeligt.. jeg fik min ascona synet med dobbel weber på... han gloede bare lidt og lugge hjelmen igen.
kan det ikke være blanding´én.. jeg ved det ikke rigtigt..

if you cant´t race it, or take it to bed.
ain´t worth havin

Han ville godt syne den, hvis jeg kunne skaffe sort på hvidt, at mine bremser og resten af min undervogn kunne holde til de øgede heste.. Jeg har prøvet at justere blandingen det hjalp ik.. er der andre der har en ide til hvad det kan være?

Hej jeg har lige rodet i sådan en gammel fætter på min var det en vacum dåde der var gået den sætter på langs med karbu og med et aflangt huld med en lille skrue i enden prøv at sug i den og sæt tungen i slangen så skal den helst blive tilbage ellers en ny på. der er også en magnetventil der trækker hurtig tomgang når den er kold prøv at trække stikket af når den køre og se om der er forskæl( ved ikke 100% hvordan den virker) 2 spjæld må der ikke være slør i, hvis der er det er det ofte en lille fjeder der skal holde en lille arm der holder 2 spjælet lukket der er problemet den lille arm kan godt sætte sig fast.

Medlem
Brugeravatar

Hej.
Må de godt afvise den på det?? Jeg fik at vide af en mekaniker at den slags blot talte som erstatningskarburatorer..... ar der lavet andet ved den??

Det ved jeg ik om de kan, man han gjorde det... Der er os skarp knast, banan manifold og gti topstykke. Men jeg fik den lige synet igår og jeg havde kun sat standard kaburator på den, så var det godt nok mente han... Det er fandme ik til at blive kloge på de syns folk!

Nej dem bliver man aldrig kloge på! :-D De laver tit deres egen regler... det kan både være godt :-)) eller skidt :-( .

Hos nogle synsfolk kan man snakke sig fra et problem, hos andre er der ikke noget at gøre... Sådan burde det sgu ikke være :-( :-( :-(

Mvh. Bay :-D

meget alm. problem - sansynligvis den voks-føler der sidder forrest på kaburatoren...koster ca. 3-400,-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time