Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 22:38

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 mar 2016, 13:20 
Offline

Tilmeldt: 10 nov 2012, 20:19
Indlæg: 3
Hej.
Jeg har lige et spørgsmål angående aeromotive benzintrykregulatorer.
Jeg opdagede igår da jeg ville teste benzinpumpen på bilen, at min helt nye benzintrykregulator tabte vacum/tryk med en vacuumpistil. Jeg kender så to kammerater med samme regulator som jeg derefter testede, og de tabte os trykket ret hurtigt.
Jeg prøvede også en original regulator som kunne holde trykket uden problemer.

Kan det virkelig passe at de er utætte? Eller skal de være sådan. Regulatoreren er en aeromotive a1000

På forhånd tak


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2016, 08:06 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 31 jul 2006, 18:03
Indlæg: 36
Har monteret 3 a1000 og 2 efi ( sorte ) og de virker allesammen fint. Du er sikker på du ikke har fået en kopi? de er desværre meget kopiert.


Senest rettet af ernst_himsel 20 mar 2016, 19:49, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2016, 16:23 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1659
Sikker på det ikke er pumpepistolen? De er sjældent tætte

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team