Hej,
Langt om længe fik jeg endelig bilen ud og trille idag, efter mange forskellige problemer..
Men her idag oplever jeg problemer med benzintrykket..
Jeg kører med en justerbar benzinregulator og en bosch 044 benzinpumpe. Benzinpumpen blev installeret for 14 dage siden, og bilen har indtil idag kun været startet i tomgang...
Når bilen bliver startet op er benzintrykket omkring 3 bar, dog synes jeg visningen er noget svingende, da nålen "hopper" en smule, men trykket holdes omkring de 3 bar...
Efter jeg kørte bilen ud af værkstedet, var det som om bilen ikke reagerede på gassen, og til sidst gik i stå. Jeg startede bilen op igen, men kort efter døde den igen. Jeg lod den stå lidt og startede derefter bilen op igen, og der opdagede jeg at benzintrykket på regulatoren lige så stille faldt, for til sidst at stå på 0 bar.
Bilen stod stadigvæk i tomgang, men kørte noget magert, og reagerede slet ikke på gassen..
Hvad kan skyldes dette? Er det en defekt benzintryk regulator? Jeg synes membranen inde i benzintryksregulatoren så noget slidt ud... Kan det medvirke at trykket vil falde, eller burde det stige?
Er det den nye benzinpumpe der enten ikke levere nok til motoren, eller benzinpumpen der ikke får nok benzin fra tanken? Filtre og lignede er skiftet, og der er ikke tegn på snavs/skidt nogen steder...