Hvis jeg var dig ville jeg tænke mig en ekstra gang om og alligevel skifte til mekanisk, til dem her
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/vol ... t3-16.htmlDu her jo en fornuftig turbo og passende kompression så de knaster ville passe godt.
Kan fortælle jeg stod i din situation for 2 år siden med en Ford Cosworth motor 2.0L, 8,6:1 i komp, 3" udstødning, GT3582R turbo, standard ventiler, og hydraliske knaster på 265grader, Inlet/exhaust@full lift 105/108 grader, fuld løft i OT på 2.18/1.57mm
Det den kunne yde ved 1,6bar var 538hk og ca 10-20hk mere ved 1,8bar, og turboen var ikke tømt......tænke tænke.....hvordan mere effekt......da det slet ikke var tilfredsstillende, lavede så følgende 3 ting om, 3,5" udstødning, 1mm større ventiler og vigtigst af alt skiftede til nogle seriøse mekanisk knaster på 288grader, Inlet/exhaust@full lift 104/104 grader, fuld løft i OT på 3.20/3.15mm.........effekt 674hk@7794rpm ved 2,07bar = 136hk mere.......på en 2L 16v motor.