Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 04:34

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: ny bil
hvis du kan li vw skal du da ha det igeen men ellers ville jeg nu mene du skulle ha din en bmw.
ikke at det er en bedree bil end golf og opel meen det er nu moget helt andet med en baghjuls trukket køre maskine.
de kan tunes og de kan holde til det og de er faktisk billige i dele og brugte motor dele er nemme at finde.

gav selv 20 for min 320 fra 87. og den er sq fin men der ster ikke nok i en 20´er efter min mening meen det er jeg ved at gøre noget ved (ingen turbo eller komp) kun reen konventionel tuning. og satser stærkt på at kunne pille en stor mængde 325ér når den er færdig.

det skulle ikke blive til en prædigen men mit bud.

held og lykke med valget..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: Re: ny bil
Du lyder til at være til VW, en bil du kender osv... men hvis du ellers kikker på din pengepung er der flere gode alternativer.. Hvis du f.eks. kan nøjes med 2 døre er en godt slidt BMW325I med mange km på bagen da et godt alternativ, men som jeg ser markedet lige nu, er en Ford Sierra 2.0I fra først i 90'erne nok et af de bedste køb du kan gøre, idet der er en del af dem, der har været kørt af et lidt ældre puplikum og derfor med et forholdsvis lille km på bagen og en ESSO-vask hver uge (incl. støvsugning), og efter hvad jeg kan læse herinde, også en solid motor med stort potentiale. Hvis du ikke er sikker på dens køreegenskaber, så find en ved en forhandler og tag en god lang tur i den, for at føle bilen. Et sidste lille tip, gå ikke efter nogen bestemt type, da en 2.0I er en 120 hk's motor uanset udstyr og model (GT-model undtaget = 130 hk).

Men husk altid at vælge med hjertet, ellers bliver du hurtigt træt af din bil, og vil skifte igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time