Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 01:41

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 okt 2013, 19:25 
Offline

Tilmeldt: 01 okt 2013, 19:21
Indlæg: 1
Hej, jeg skal igang med at bygge turbo på BMW m50b25 motor, målet er omkring 350 hk.
Jeg har læst lidt rundt omkring herinde, at når folk sænker kompressionen (tykkere toppakning), så er der nogen der anbefaler at smide 2 originale og en mellemlægsplade i da det ellers ikke vil holde, eller er det kun på m20 motorerne at dette gælder?
For jeg havde ellers en idé inde i mit hoved om at jeg ville smide en ståltoppakning i og arp bolte.
Hvad har i erfaringer med?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 nov 2013, 22:08 
Offline

Tilmeldt: 07 nov 2013, 21:44
Indlæg: 5
Er det med eller uden Vanos?

Vanos kører med 10,5:1 og en ren b25 kører 10:1, ikke at der er den store forskel, men det vil være godt at vide, samt hvilken turbo og andre modifikationer du vil foretage. Jeg ville personligt for at sænke kompressionen vælge smedet stempler med given kompression.

mvh


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team