Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 22:44

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 11 feb 2013, 20:49 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
:tooth: alt er efterhånden lavet i kina.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 feb 2013, 21:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 okt 2011, 18:56
Indlæg: 178
Ja i den tro er du alligevel :)

_________________
Audi A4 1.8T quattro 97'
604hk/655nm


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 feb 2013, 22:57 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
jens skrev:
Der findes 265 mm. nav til bmw 5 serie med 10 tænder. 4.0 motor fra før 6/96
Der kørte en 544 i sverige for 25 år siden med 400 hk b20 kompressor og metanol den havde 11" chrysler kobling parret sammen med en th400 = turbo clutch det virkede.
Måske kunne man parre 265 mm nav med 10.5" trykfod fra en v8
se her der står tryk.
http://www.summitracing.com/search/part ... /10-500-in


Jeg skal have den indenfor boltmønsteret, så der er grænser for diameteren.
240mm sachs 765 kræver modificering indvendig i koblingshuset for at få plads, og den står helt ude på kanten af svinghjulet.

Hvad rusker mindst:
ufjedret organsik nav eller fjedret 6puck sintermetal?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 feb 2013, 08:57 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2003, 20:27
Indlæg: 82
HenrikGM skrev:
jens skrev:
Der findes 265 mm. nav til bmw 5 serie med 10 tænder. 4.0 motor fra før 6/96
Der kørte en 544 i sverige for 25 år siden med 400 hk b20 kompressor og metanol den havde 11" chrysler kobling parret sammen med en th400 = turbo clutch det virkede.
Måske kunne man parre 265 mm nav med 10.5" trykfod fra en v8
se her der står tryk.
http://www.summitracing.com/search/part ... /10-500-in


Jeg skal have den indenfor boltmønsteret, så der er grænser for diameteren.
240mm sachs 765 kræver modificering indvendig i koblingshuset for at få plads, og den står helt ude på kanten af svinghjulet.

Hvad rusker mindst:
ufjedret organsik nav eller fjedret 6puck sintermetal?


Sintermetal 6punkt med fjedre er super fin at køre med, det som jeg har kørt med uden fjedre, støjer under motorbremsen og generalt mere træls at køre med.

Svensson


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team