Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 07:59

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2002, 21:51 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 69
jeg er ved at montere en t-2 turbo fra en renault r5 gtt på min polo g-40 motor men wastegate aktuatoren her to slanger og der er et trykudtag på bøjningen efter turboen.. har det noget med hinanden at gøre, altså en eller anden måde at hæve ladetrykket for at kompensere for udstødnings modtryk?? eller er de to slanger på wastegate aktuatoren en eller anden fransk opfindelse for at forvirre nordeuropæere??


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2002, 22:58 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 86
Den en slange skal gå til kompressorhuset, den anden skal gå til en magnetventil eller blændes af.

_________________
Per,
www.scantune.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2002, 17:30 
Den må kun blændes af hvis de sidde på samme side af membranen. Sidder de på hver sin side af membranen så skal du bare bruge den ene og lade den anden være åben.

mvh Lasse


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team