Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 08:27

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 21 nov 2002, 21:25 
Det passer ikke.
Mazdas 8 og 12V motorer (2,0 og 2,2) har færre oljeretur kanaler i blokken enn 16V motorene har.

Det du kan gjøre er å bruke eksosmanifold med turbo,innsugsmanifold med injectorer,sensorer,ledningsnett,styreenhet og intercooler fra Ford probe GT.

Men det beste ville være å bruke hele motoren m ledningsnett og styreenhet.
GT`en har 145 hp SAE NET (på hjulene, noe som skulle tilsvare ca 170 hp på krumtappen)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team