saveit skrev:
Slavteren skrev:
saveit skrev:
Slavteren skrev:
er der regler der forbyder udskiftnig af instrumenterne? eller er du bare meget glad for det nuværende design
det behøver jo ikke koste en krig at smide et par ure og lamper i en plade alumunium.. i hvert fald tilpas billigt til at det kunne være vejen frem sammen med en anden løsning.
Nej men vores dashboard er jo en del mere end bare et par ure. Bl.a. viser den hvilket gear vi er i (sekventiel gearkasse) og det kan man jo ikke umiddelbart købe et ur der viser.
det kan godt fås jo... mener at
www.deemon-tweeks.co.uk har dem, og ikke, kan det fås andre steder.
Ej men vi køber da ikke nyt dashboard. Det ville da være dumt. Så kan vi da lige så vel bare købe den dash2 tingest så det kan forbindes til den nye
boks.
tjae, måske du mener det er dumt... men hvor mange instrumenter er der reelt brug for som føreren kan bruge, og ikke mindst blive forvirret af under kørslen? en afdeling af dm i rally havde når kostet en sejr for et topteam pga forvirring fra en olietrykssencor
gear indicator, omdrejningstæller, shiftlight (styret af motorstyringen) temp måler og olietrykslampe / ur.. jeg kan ikke få det til et beløb der kan retfærdiggøre gambling med motorlivet ved langdistance løb.. resten er egentlig kun int fra en logning i tilfælde af nedsmeltning..