Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 06:54

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: v8 twinturbo
Indlæg: 07 jun 2010, 22:57 
Offline

Tilmeldt: 07 jun 2010, 22:47
Indlæg: 5
hej alle jeg er igang med at lavde en twin turbo v8 6.2l diesel med en kammarat og har lige et par spørgsmål hvis der er nogle der gider og hjælpe os :)

kan en normal olie pumpe godt trække 2 turboer hvis den er født med en som godt kan trække en. ?

skal vi sætte en større olie køler på end den der sidder som standart ca 25cm lang og 20cm høj ?

er der behov for intercooler hvis vi maks skal køre 0.4 bar ?

og hva ville folk sige var det beste at lavde manifolder i "rustfrit, stål , eller jern.

og det sidste sprøgsmål, skal vi ændre indsprøjtnings tidspunktet på maskinen hvis den er født na.

håber at der er nogle der har et par gode svar.
tak på forhånd mrheavy


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 jun 2010, 15:12 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 19 sep 2009, 18:54
Indlæg: 483
IDI, CR, VP eller PD ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jun 2010, 07:03 
Offline

Tilmeldt: 07 jun 2010, 22:47
Indlæg: 5
ved ik lige hva det betyder men det er 2 nissan patrol turboer HT15B hitaci :) og motoren er Detroit Diesel 6.2l 16v OHV


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team