splynk skrev:
nemlig, det bliver ikke lettere,,
tror dog der sniger sige en ombygning af inderskærmene med, og derved ryger de originale fjeder/dæmper placeringer.
har du flere billeder af din opbygníng raven

og hvilket bagtøj kører du selv med ?
Jeg kører med et 8.8", af den simple årsag at jeg fik det foræret, et 9" er bedre ingen tvivl om det, primært pga. de "opgraderings" stumper man kan få og ikke mindst fordi det er nemmere at skifte gearinger på (man tager hele klumpen ud istedet for at skulle skille det ad imens det sidder på bilen).
Det første bagtøj bør man selv lave for at komme ind detaljerene, det næste kan man købe færdigt (og billigere!).
Som Søren er inde på så start op med Full spool og efter min mening bør du også vælge C-clip eliminator (slå det op), gearingerne og lejesættene koster latterligt lidt så dem kan du også lige så godt skifte med det samme...
Jeg skulle mene at jeg har nogle billeder liggende af noget af det arbejde jeg lavede dengang dem kan jeg lige finde frem...
De billeder jeg har lige nu du kan se på, ligger på min hjemmeside, kig efter Kølerandens BMW E12, min egen bil har jeg osse billeder af men de ligger ikke på nettet pt. (når jeg får tid ligger jeg dem ind på hjemmesiden, måske i weekenden)
_________________
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”