JakobM skrev:
Det ligner en GT3071R (T25 flange) som har fået GT3076R kompressorhus
Jeg vil sige at hvis det er et mål i sig selv at se hvor mange hk man kan hive ud af et T25 hus/flange så er den vel fin. Men 500hk på T25 hus så må der i min verden godt nok gives køb på andre faktorer og gå uhyggelig meget tabt i modtryk og tænding. Omvendt hvis det gælder om at få mest ud af dit setup så er det lige præcis nu jeg ville skifte til T3. Og ikke bare T3 men todelt T3.
Så du mener at der vil opstå for stort modtryk i en T25 Hmmm.
Ja så må jeg vel bide i det sure æble og få lavet en T3 med twin entry og WG tilbage til udstødning.
Det ville bare være nemmer at beholde det jeg har.
Jeg har skrevet med en der kalder sig turbokongen i Norge, og han sagde det samme.
Han laver T3, twin entry som topmount til min motor, men jeg vil ikke være så glad for at reklamere med så stor en turbo på en gade bil.
Jeg har heller ikke den store erfaring med at svejse i sådan noget tyndt rør, men jeg må vel til det.
Hvor køber i rør og fittings?