Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 21:34

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jul 2002, 21:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 154
Geografisk sted: ålborg
jeg søger med lys og lygte efter nogle der har masser af forstand på bmw ombygning jeg har lige kørt min gamle 320 motor død her for nyligt efter at den havde rundet 500.000 km nu har jeg så købt en 325 motor fra samme årgang som bilen som er fra 86 nu kommer så problemet jeg kan ikke få liv i lortet der kommer ingen benzin igennem dyserne der er benzin tryk på systemetmen tændrørende er knas tørre og en anden ting er at normalt når man sætter tænding på bilen plejer benzin pumpen at køre tryk på systemetdet gør den heller ikke men benzinpumpen den kører godt nok når man prøver at starte bilen hvis der er nogen der kan hjælpe eller kender nogen eller et eller andet bliver jeg en glad mand

på forhånd tak
jesper

_________________
bmw E30 325i bi turbo


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2002, 21:36 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 406
Hvor i landet bor du???
Benzin pumpen skal starte når du drejer nøglen til hakket før du starter motoren.
Sidder der motronic motorstyring på din 320i originalt??? jeg er ret sikker på at 325i kun er lavet med motronic, så det skaber problemer hvis du ik får et andet ledningsnet.

_________________
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2002, 08:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 154
Geografisk sted: ålborg
jeg bor ´ved aalborg og ja det er motronic der er på 25 og jetronic på 20 men det kan jeg da ikke se noget problem i da jeg har gnisten i tændrørende og i det store multistik der sidder i motor rummet der passer alle ledningerne over ens kan jeg se ud fra mit lednings diagram

_________________
bmw E30 325i bi turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2002, 10:04 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 406
Har du så sat det gamle ledningsnet på 25 motoren???
Jeg havde en 320i med L-jetronic og jeg skiftede til motronic. Der sku jag bruge en adapter fra sikringsboksen og til multistikket.
Da jeg skiftede virkede mit relæ til benzinpumpen ik, så jeg måtte lave lidt fus med en stelledning for at få det til at trække, så der kom benzin frem.
Men jeg har beskrevet min ombygning på www.bmwe30.dk

_________________
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2002, 10:37 
er det ikke muligt at jeg kan ringe til dig


Top
  
 
Indlæg: 13 jul 2002, 10:45 
jeg kan se ud fra det du har lavet at det ikke er samme motor min er fra 86 og har de samme stik alle stik og ledninger passer over ensmen det er heller ikke det der er problemet problemet er at mine dyser ikke åbner og jeg ved det ikke er boxen der er brændt af


Top
  
 
Indlæg: 13 jul 2002, 16:28 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 406
mit nummer er 20615940

_________________
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2002, 13:56 
JEG HAR STADIG PROBLEMER SÅ HVIS NOGEN KENDER TIL DENNE TYPE PROBLEM SOM ER BESKREVET OVENFOR VIL JEG BLIVE GLAD BILEN HAR VÆRET VED EN SÅKALDT BMW SPECIALIST I 4 DAGE MEN UDEN HELD LORTET KØRER STADIG IKKE NU STÅR DEN VED KOED 3 MEN DE HAR HELLER IKKE FUNDET PROBLEMET ENU MEN DE HAR DOG HELLER IKKE GIVET OP ENU


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team