Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 21:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Hey jeg går og overvejer og købe en Golf GTI 2.0 fra 95...!;-)
Men hvis jeg køber den vil jeg have lavet nogle skørter som er specielle. Jeg vil have min bil skal være som ingen andres. Og det kan jo være en svær opgave med en sådan bil. Men nu har jeg imidlertidig forelsket mig i den, og tror jeg køber den. Så var det jeg ville høre om der var nogle der kunne lave sådan noget i glasfiber og hvad det eventuelt skulle koste. :-|

Jeg håber der er en af jer kloge hoveder (ment sødt) der kan hjælpe mig.
I kan både svare på mail og her i rummet jeg skal nok checke ind imellem.

PS: Nu ingen dumme kommentarer om mit navn og valg af bil. Drenge lejer altså med GTI, intet mindre.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Ring til www.extremestyling.dk deres nummer står på siden. De kan hjælpe dig med det du skal bruge. Tror ikke du finder nogen amatører der kan hjælpe dig med det. Det er desværre ikke noget man bare lige gør. Men guttterne fra Extreme styling kan trylle med lidt af hvert.

:´-( OK

Du skal have mange tak for hjælpen. Nå nu den er færdig kommer der lige et link op til et billede for de nysgerrige. Ha' en fortsat god dag.

Medlem

Fra klub stribens hjemmeside.............

"Alt i styling udføres i glasfiber eller carbonfiber. Få skørtesættet/Hækspoileren lavet helt efter dine egne ønsker og ideèr. Ring for tilbud. 24463270"

mojn brian hvor er du fra i landet??

kender er hærlig gammel gut i min landsdel der er en ørn til glasfiber
det tager sin tid men man kan næsten få det som man vil ha det....

hilsen sonny

Medlem

Geografisk sted: køge
Sonny er det Glasfiber Godfred ?

Hvis det er, så gad jeg godt vide lidt mere om det han laver, jeg har hørt han er god til det, men hvad med prisen ?

Hej alle.
Mange tak for alt jeres hjælp. Jeg er imidlertid kommet i pengeproblemer efter et tyveri af mit DK-kort. DVS. at der nok vil gå et stykke tid før jeg får stylet slæden. Vil ellers godt lige gemme nummeret til Peter da han lød rimelig inde i faget.
Sonny jeg bor på djævleøen der er nok lidt langt men du skal da også have mange tak for hjælpen...!

Tjeck forresten lige min nye side.
http://www.mbracing.frip.dk

Titel: dit site
Du må gøre noget ved hastigheden... det er et noget langsomt site du har der... Ellers er det pænt nok...

det lader til at din hp er rimelig død i hvertfald på den adresse som du har opgivet med mindre du har skiftet hp udbyder.:-P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time