Hvis det skal være i Dk ville jeg starte med at spørge hos Carsten (og Henrik) her:
www.trimo-us.dk Hos dem plejer intet at være umuligt, enten har de det på lager eller også skaffer de det.
Men fine stumper får du selvfølgelig ikke foræret. Men til gengæld kan bilernes værdi jo normalt også bære det, modsat hvis du skruer i en gammel Ascona. Billigste løsning er selvfølgelig at springe et led over og selv købe direkte fra USA, måske lige bortset fra store pladedele og andet som er lidt problematisk i fragt.
Er vist på 17. år ejer at den samme gamle Mustang som konstant er under løbende opdatering. Hvilket bl.a ind til nu vil sige ny meget stivere undervogn - med ændret geometri i forhjulophænget, 5 trins manuelt gear, Monopoint indsprøjtning og vinterens projekt var en indoperation af styrtøjsdele fra en 96' Opel Omega...tilsyneladende en stor succes..

... selv om jeg stadig ikke har fået den fartafhængige styring koblet til servoen. Alle tryllerierne forsøgt lavet således at bilen stadigt ser originalt ud og at kun "eksperter" vil kunne se der er noget "galt". Der bliver dog jævnligt spurgt til hvad det lige er for noget med den 5-trins knop på gearstangen!
Apropos trådens start emne så har den indtil nu altid gået glat igennem syn uden så meget som et lyftet øjenbryn. Sidste gang fik den ovenikøbet ros...
Jep...lider af et stort Geo Gearløs gen. Det at skrue og opfinde nye bedre løsninger er halvdelen af fornøjelsen.
