Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 11 apr 2025, 12:57

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Nyt Medlem

Geografisk sted: nordjylland
så er det her du skal tilmelde dig
http://www.facebook.com/home.php#!/grou ... 097010178/

Forlaget Benjamin har år efter år været ligeglad med kørenes ønsker til forbedringer,samt er de åbenbart også blevet ligeglade med sikkerheden for 402 meter banen, bare det at de nægter at indgå i dialog, om de ting de nemt kunne gøre bedre,helt uden at det ville koste dem en krone, siger lidt om hvor ligeglade de er. Selv prisen for kørene er skruet helt i vejret, sågar dyrere end dem som har et abbonement på deres såkaldte dårlige undskyldning for et bilmagasin
Derudover har Forlaget benjamin nægter at samarbejde med NSAD,hvilket siger en hel del om deres holdning

Alt offenligt kritik på både DHB 2013 og Vmax facebook sider, bliver slettet øjeblikkeligt

Så har du lige som mange andre fået nok, så hop ind på linket og tilmeld dig, så vi kan få forlaget benjamin i tale og få dem til at indse at DHB er i absolut den forkerte retning

og inden folk skriver div ligegyldige kommentarer,såsom: i kan jo bare blive væk osv osv, kan jeg lige så godt sige det som det er, At man afholder et arrangement og kalder det Danmarks hurtigste bil, det forpligtiger dem til at rent faktisk at afholde danmarks hurtigste bil og ikke danmarks hurtigste brandert og lign øjenavne. fakta er at der ikke er så forfærdeligt mange 402 meter arrangementer i dk, og lige som alle andre der har en interesse i sporten 402 meter drag, vil man jo gerne konkurerer om tiltlen danmarks hurtigste bil, og da forlaget benjamin har rettighederne til navnet, er det jo den eneste chance man har i dk, så ja vi kunne godt blive væk,(hvilket nok også bliver enden på det) men så har man ikke muligheden for at kunne erhverve sig titlen... Navnet forpligter, og det må forlaget benjamin indse...Problemerne forsvinder jo ikke,bare fordi man sletter kommentarer og ignorerer folks opringninger og mails
på forhånd tak

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Fald nu lidt ned, så er det vist heller ikke værre...
Kan du ikke lide lugten, må du holde vejret eller finde et andet sted at være.....

Jeg kommer og støtter op som altid....
Lovligt ræs er bedre end intet ræs....
:coffee:

Titel:
Junior Medlem

jeg kommer heller ikke til DHB, det er en stor pengemaskine, og i mig verden hører biler og alkohol ikke sammen (på p-pladsen).

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fredericia
jeg har heller ikke tænkt mig at køre til DHB igen. vilkårene for kørene sammenholdt med køre tid gør at jeg synes det er spild af tid ihvertfald 402meter.

men alle drifterne virker glade

Mester Medlem
Brugeravatar

omega3000 skrev:
Derudover har Forlaget benjamin nægter at samarbejde med NSAD,hvilket siger en hel del om deres holdning

:? er der nogen der ved noget mere om det ?? syntes ikke der sker ret meget på http://www.nsad.dk , og slet ikke noget der peger i den retning ??

MVH Luske

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
luske skrev:
omega3000 skrev:

:? er der nogen der ved noget mere om det ?? syntes ikke der sker ret meget på http://www.nsad.dk , og slet ikke noget der peger i den retning ??

MVH Luske

Det eneste vi ved fra NSAD´s side, er at vi pt. ikke er samarbejdspartner

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ribe, Danmark
slow:
Kommer i og kører igen? eller er alle fra nsad nærmest enige om ikke at køre...

1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Kedde1980 skrev:
slow:

Om vi personligt kommer og kører ved jeg ikke, det afhænger både af om bilen bliver klar til det, hvilket jeg tvivler på, og vel også teamets holdning til arrangementet i sig selv :roll:

Hvad kørere som er medlem NSAD tænker og gør, tør jeg på ingen måde udtale mig om.

Spørgsmål til emnet bør nok nærmere stilles på NSAD´s hjemmeside, hvor jeg er sikker på at formanden vil kunne svare meget bedre end jeg

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ribe, Danmark
Captain Slow skrev:
Kedde1980 skrev:
slow:

Om vi personligt kommer og kører ved jeg ikke, det afhænger både af om bilen bliver klar til det, hvilket jeg tvivler på, og vel også teamets holdning til arrangementet i sig selv :roll:

Hvad kørere som er medlem NSAD tænker og gør, tør jeg på ingen måde udtale mig om.

Spørgsmål til emnet bør nok nærmere stilles på NSAD´s hjemmeside, hvor jeg er sikker på at formanden vil kunne svare meget bedre end jeg

Ok

Enig i dette, men problemet med nsad.dk er bare at der bliver skrevet ca 3 indlæg på 6 mdr, og ja jeg har prøvet at skrive derinde.
Siden er nærmest uddød før den kom igang.

1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Der er jo ikke så meget at skrive om.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time