Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 apr 2025, 17:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel: Opråb!
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtfyn
Hey, venner! Igennem længere tid har det begyndt at gå mig lidt på der "dør" sådan ud her inde. Syntes før henhen der var flere inputs, flere meninger og om ikke andet flere kommentare/respons(godt som dårligt)

Ærgrer mig bare voldsomt, for syntes ikke at kunne finde andet forum i DK med lige så højt niveau. Er virkelig glad for måden det køre herinde på, og har ikke kunne støde på folk man ikke har kunne tage en tlf snak med og det så har været pga uenighed eller spørgsmål generalt har folt været åbne.
Har igennem mange år været glad for at "komme her" men er begyndt at frygte for fremtiden her inde.
Så tænkte på om andre har gjort sig samme tanker, eller har gode idér til hvordan vi for mere vind i sejlene. Må jo være i alles interesse, webmaster som bruger.
Hvad med webmaster, har tanken ikke også strejfet dig?:-(
Fyr op venner;-)

Mvh Jack

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Har selv samme oplevelse men kan ikke brokke mig da jeg jo ikke selv kommer med indlæg. Tror en af synderne er at folk ofte har henvist til Google og folk ikke magter at spørge længre. Fx hvor ofte er der ikke blevet spurgt til hjælp til megasquirt et sikkert svar en nogle bestemte hjemme sider. Der for jeg ikke kommer længre med mit. Da jeg købte min MS for 10 år siden lovede sælger dansk manual

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtfyn
Ja kan jeg godt følge dig i, er heller ikke selv god til at svare her inde. Men ville gerne vi fik lidt fokus på det, for syntes det går ned af bakke:-(

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
ved at mange er forsvundet herinde fra efter endeløse provokerende diskussioner med unavngivne personer. Det giver desværre meget meget ringe input på indlæg og en død fremtid for powerforum desværre

Titel: ...
Medlem

Kan huske da KDW havde lavet en tråd, den var nu ganske underholdende og kaffen blev også sat over til det læsning :gnaek:

Titel:
Mester Medlem

tror det er svært med begrebet vidensdeling. mange forstår simpelthen ikke hvad det begreb indebærer.
drømmen ville være et dansk savar. men mange vil hellere BG "ala se hvad jeg har". synes det er gået jævnt ned af bakke siden der kom moderatorer og tvungen log inn. hvad der kan gøres? en ting som at hele tiden lave om på inddelingen af forum, tror jeg personligt er noget skidt. mulighed for at søge efter emner, her på siden, nævnes også tit som noget der kunne forbedres.
MVH søren

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fredericia
Jeg har kigget med på powerpage siden 1998 og har også bemærket at det går knap så stærkt med ny indlæg som tidligere i tid, mon ikke det bare går lidt op og ned.

Det er ikke muligt at have et forum uden login nu om dage da det vil blive spammet ihjel af alverdens "robotter" i løbet af et par dage

Titel:
Medlem

selv har jeg aldrig været aktiv her inde med indlæg. skyldes nogle få ting som at de motor jeg roder med har nogle gode forums specialt for de motor / biler hvor folk hved en del om dem og oftest er det muligt at finde svar et eller andet sted på nettet når men lige mangler viden om noget.

deltager generalt ikke så meget i forums værken her eller på andre sider. grunden til jeg ikke hjælper folk her inde er at ingen / få har fingerne i de maskiner hvor jeg roder.

men det er trælst at der ikke er så stor aktivitet længere. noget af det kan måske skyldes at folk generalt er blivet for gode med viden om motor / sammen sætning mm og der kommer for få nye ind i bil byggeriget som spørger.
har tænkt over noget andet igennem flere år. forumet her er ikke det nemmeste at finde og kan både have sine fordele om ulemper.
fordelene er at dem som finder frem til powerforum er mere seriøse og dem som ikke finder siden kunne tænkes at de brugte sider som BG som en løsning
mester så dem som enlig er og har potentiale i bygning af motor / biler og det er trælst da det er dem som skal bygge powerforum op

Titel:
Mester Medlem

Jeg har haft samme tanke, synes generelt rigtig mange forums sløver ned.

Et eller andet sted er man vel bare blevet træt af tonen man kan møde hvis man stiller et "dumt" spørgsmål.

Selv er jeg ikke vildt boglig, og jeg mister helt fokus hvis jeg skal læse megamanual fx, og der er selvfølgelig også dele jeg ikke forstår med min ringe kendskab til elektronik på det niveau.
Derfor har jeg da spurgt "dumt", men når man så bare bliver viftet af med "Læs manualen", så kommer der et punkt hvor man ikke længere gider prøve.
En som mig har brug for at få forklaret tingene, for så kan jeg stille spørgsmål undervejs som helt sikkert hjælper min forståelse for tingene.

Den slags åbensindethed har været rigtig svær at falde over det sidste stykke tid.
Uden tvivl der sidder mange herinde med enorm teknisk viden, men hvis ikke de har lysten til at dele ud af den, så forsvinder grundlaget for et site som dette.

Folk med viden og interesse, og folk med interesse som søger viden mødtes her - men de dage virker mere og mere som fortiden

Titel:
Junior Medlem

Er rimlig ny her inde men har efterhånden brugt en del timer på at læse gamle indlæg, og de lange hvor små ting bliver smurt helt ud og nye ideer kommer på banen fra folk der som mig selv har bare en smule håndværk i sig, er desværre snart et sjældent syn, men vil til hver en tid hellere vente på et svar her fra frem for bruge Bilgalleri :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time