m power skrev:
møffe skrev:
markedet svømmer i special biler for tiden, der er ikke råd til det 3. legetøj for mange mennesker. så der er ikke andet for enten at starte højt og så reklamere bredt og ellers bare at sætte sig ned og vente, eller at dumpe prisen og sende den afsted til en slik. så alt mellem 150 og 200K er en mulighed. men men 94´er er den "lille" model og jeg ville jo nok mene at skal man have bøvlet med forsikringen så skal det være 3,2 modellen.
nu har jeg så selv haft en e36 m3 3,0L og de nakker både 3,2L og e46 m3 på en 402 mtr.
3,0L er også stærkere end en 3,2L, har du nogensinde set at det er 3,2L der bliver pumpet til 600+++ hk , nej for det holder de ikke til.
en 3,0L har for det meste alle 286hk hjemme det har de 2 andre ikk en 3,2L har ik 300hk hjemme og e46 m3 343hk har ca 315hk
nu har jeg også set at 3L modellen ikke har de std 286. og iflg otto (natmekkeren) så er det også normalt. min kammis 3,2ér følger en E46 til begrænseren sætter ind, iflg ham selv.
og jeg har haft æren af at sætte en 3,0 til vægs på en Qmile i min sierra GT med 140hk.
men hvad jeg kan forstå fra dem jeg har snakket med så er 3,2éren mere RÅ end 3,0éren. effekten, tjaa har været til træf ved koed en del år. og syntes at billedet er at der ofte mangler effekt.