Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 jan 2025, 03:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Nyt Medlem

http://tvsyd.dk/travl-weekend-politiet

Det er synd at politet skal komme og ødelægge en fed weekend på denne måde. Som regel er det jo ikke de store tuner som køre i trafikken og laver en masse bad shows.

Ville bare høre om nogle af jer her inde fra er blevet snuppet af politiet og told&skat.

Jeg kan sige at vi kom fredag aften fra van del park indgangen og der fik vi afvide de havde stået der fra kl 8 om morgnen lige indtil aften, så er glad for at vi kom lidt sent og ikke blev snuppet. På vej hjem her i morges kørte vi tidligt og tog en stor omvej da de holdte i alle retninger i rastepladserne..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Hvis man har en stor gæld til SKAT, og/eller kommer i en ulovlig bil, så passer hhv SKAT og Politi vel egentligt bare deres arbejde?

Mon ikke det bare er illusionen om at alt kan lade sig gøre ustraffet der brister?

Meget interessant at se hvad der sker i Holeby!

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: I æ corolla.
Kan så bare ikke forstå hvorfor Politi/skat vil slå så hårdt ned på DHB, og dreje hovedet den anden vej i industri kvaterne de sene aften timer..
Det er da hvad jeg vil kalde dobbelt morale.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Det er stensikkert fordi at til DHB er der samlet så mange flere "kunder" end der er ude i industrikvarterne.

Quit your whining guys, nobody gives a flying fuck :tooth:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
-Pedersen- skrev:
Kan så bare ikke forstå hvorfor Politi/skat vil slå så hårdt ned på DHB, og dreje hovedet den anden vej i industri kvaterne de sene aften timer..
Det er da hvad jeg vil kalde dobbelt morale.

Nu ved jeg ikke hvilken del af landet du er fra, og jeg er muligvis også lidt bagud på opdateringer fra det (ekstra) illegale streetrace-miljø.
Men på Sjælland i storkøbenhavnsområdet har jeg ikke indtryk af at der har været givet særligt lang line. Det gjorde der i hvert fald ikke den gang jeg kom slige steder (omend det er temmeligt lang tid siden).

Men nu synes jeg jo vitterligt at dobbeltmoralen får frit løb - jeg har ikke hørt det direkte fra dig Pedersen - men der er meget brok om at de skal fange rigtige forbrydere, og ikke streetracere. Men de må godt komme ud i industrikvarterer? Eller?! ;-).

Uanset hvad, så må DHB jo kunne argumenteres for at være mindst lige så ulovligt. Bilerne der kommer på plader og ikke er ok, er i hvert fald mindst lige så ulovlige om de holder i et industrikvarter, eller om de holder ude foran Vandel.

Man kan sådan set også argumentere for at de i årevis har vendt det blinde øje til DHB. Og raidet industrikvarterene i stedet. I år er det bare omvendt - eller hvad? Hvad er problemet her?

I øvrigt kan jeg ikke have specielt ondt af at politiet var til DHB. De har, udover småting som solfilm, brede hjul, etc. koncentreret sig om spritbilister, manglende kørekort, etc. Det kan jeg kun støtte at de går efter.
Hvad angår de andre småting, så er det jo den slags man risikerer når man tager en chance med at bryde loven.

Men med 283 forhold skrevet, så er det da ikke sååå vildt...

Det store (og dyre) irritationsmoment er da SKAT...

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
politiet har altid været der. iår havde de bare skat med.

Titel:
Mester Medlem

Wildert skrev:
Det store (og dyre) irritationsmoment er da SKAT...

Ja, det var sgu dem der gjorde det dyrt for alvor.

Selv blev jeg vinket ind af politiet, som lige skulle tjekke at jeg havde et klistermærke i bagrude på gulpladebilen, og om jeg havde et kørekort. De var sgu helt fine at snakke med.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
der har snart været snak om at folk blev taget både på vej ind og på vej ud i mange år...

er der nogen der kender nogen af alle dem der er blevet taget? og har historierne fra ham det er gået ud over? Jeg synes alle snakker om at de har hørt noget om noget fra en der også har hørt noget fra nogen...

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
kan se på BG at det er sådan noget som zenon lygter (de ulovlige af slaksen) og alt for brede fælge etc der står for en del af de små bøder.

de store (7,5mill fordelt på 13personer) mon ikke de holder mund og betaler, eller bortskaffer beviset på anden måde,

kan kun forestille mig at mange blev væk med de rigtigt ombyggede biler (som vi jo nok er mange der ejer og har)

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
er der 13 personer der står for bøder på 7,5 mill? hvor kommer de info fra? er det en seriøs kilde, eller snak?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time