Jeg
VED med éet hundrede procents sikkerhed, at dem der tager turen dertil,
VIL uden tvivl få sig en helt utrolig oplevelse!!!
Jeg er klar over den kommunikationsbrist, der var sidste år, bla. mht. besøg i Pitten.
Det har altid tidligere været sådan, at i pausen er der åbent i Pitområdet, så man kan gå ind og komme lidt tættere på bilerne/førerne.
Sådan bliver der også i år.
Jeg har ikke så meget med selve arrangeringen af løbet at gøre, som jeg havde sidste år.
Men jeg har hørt, at der bla. skulle komme et noget bedre lydanlæg, end sidste år, som også bliver bedre placeret, så der skulle være en chance for, at man får det hele med.
Et egentlig program, er der desværre ikke lavet, men tidsplanerne og reglerne står på
www.danskoffroadsport.dk
Vedr. hvilken dag der er bedst? Jeg ville til enver tid vælge begge dage for ikke, at gå glip af noget.
Men det er som regel sådan, at banerne er vilde lørdag, men kørbare, bane=1 "let", bane 6=SVÆR.(eller en hastighedsbane) dvs, de bliver gradvis grovere i løbet af dagen.
Hvorimod søndag er banerne helt godnat! Sidste år var der faktisk nogle kørere, der ville lægge protest på banerne søndag(husk det er ikke tøsedrenge fra starten af), men alligevel var der en Islænding, der kørte alle baner 100%fejlfri
Video med vælt fra sidste år:
http://biggibraga.blog.is/users/28/bigg ... r_6304.mp4 (tager lidt tid at hente)
I år er der forresten en Islænding med som banebygger, det plejer at betyde spændende baner
Vedr. camping, er der jo camp i pitområdet, men det er jo selvsagt beregnet på kørere, officials og mekanikere.
Men jeg ved, at der er enkelte tilskuere, der bor der også, det er godt nok for det meste nogle, der har tilknytning til en fører e.l.
Jeg vil godt prøve at undersøge det. Fadbamser og motorsport hænger jo unægtelig sammen(som tilskuer
)
Lige til sidst vil jeg sige, at ser du en tyk mand med fuldskæg, sort køredragt og en gul "Suzuki"(stadig "kun" med Volvo motor
), er du meget velkommen til, at gå hen og hilse på ham, han bider ikke(medmindre han er stresset, eller sulten
)