Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 jan 2025, 03:37

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Så gentages succesen fra sidste år( hvor vi fik arrangørprisen for 2008 )
Se mere på:
http://www.danskoffroadsport.dk/

Til dem der ike ved hvad det er, så se her: http://www.youtube.com/watch?v=xlGQCk39y84

Jeg vil anbefale jer, at tage tid tll denne oplevelse, det kommer i ikke til at fortryde 8) 8)

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Her er plakaten iøvrigt.

Jeg vil opfordre alle der har lyst til, at se noget helt vandvittigt vildt motorsport til, at kigge forbi.
Det er helt bestemt ikke spild af tid.

Billede

IT'S MIND OVER MATTER!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
Det SKAL opleves...
Er der mulighed for overnatning med campingvogn, eller lign? (Plejer at få et par fadbamser, sådan en dag) :tooth:

Titel:
Moderator

Et par spørgsmål:

Hvad er programmet for de to dage? Sidst gik jeg glip af det sjove fordi jeg kom den forkerte dag...!

Kommer man til at komme tæt på de forskellige teams? (Hint; Vi vil se og snakke!) Med andre ord: er ryttergården lukket land igen i år?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ribe
Hmm, det kunne godt være man skulle tage de 153km op for at se det.
Men er der en dag at foretrække? Vil ikke dukke op den "forkerte" dag som Henrik har prøvet :wink:

Titel:
Moderator

needspeed skrev:
Hmm, det kunne godt være man skulle tage de 153km op for at se det.
Men er der en dag at foretrække? Vil ikke dukke op den "forkerte" dag som Henrik har prøvet :wink:

Om den ligefrem var forkert ved jeg ikke, men der var ihvertfald noget mere action den sidste dag...jeg var der den første... :damn:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Jeg VED med éet hundrede procents sikkerhed, at dem der tager turen dertil, VIL uden tvivl få sig en helt utrolig oplevelse!!!

Jeg er klar over den kommunikationsbrist, der var sidste år, bla. mht. besøg i Pitten.

Det har altid tidligere været sådan, at i pausen er der åbent i Pitområdet, så man kan gå ind og komme lidt tættere på bilerne/førerne.

Sådan bliver der også i år.

Jeg har ikke så meget med selve arrangeringen af løbet at gøre, som jeg havde sidste år.
Men jeg har hørt, at der bla. skulle komme et noget bedre lydanlæg, end sidste år, som også bliver bedre placeret, så der skulle være en chance for, at man får det hele med.

Et egentlig program, er der desværre ikke lavet, men tidsplanerne og reglerne står på www.danskoffroadsport.dk

Vedr. hvilken dag der er bedst? Jeg ville til enver tid vælge begge dage for ikke, at gå glip af noget.
Men det er som regel sådan, at banerne er vilde lørdag, men kørbare, bane=1 "let", bane 6=SVÆR.(eller en hastighedsbane) dvs, de bliver gradvis grovere i løbet af dagen.
Hvorimod søndag er banerne helt godnat! Sidste år var der faktisk nogle kørere, der ville lægge protest på banerne søndag(husk det er ikke tøsedrenge fra starten af), men alligevel var der en Islænding, der kørte alle baner 100%fejlfri :shock: :shock: :shock:

Video med vælt fra sidste år: http://biggibraga.blog.is/users/28/bigg ... r_6304.mp4 (tager lidt tid at hente)

I år er der forresten en Islænding med som banebygger, det plejer at betyde spændende baner :twisted:

Vedr. camping, er der jo camp i pitområdet, men det er jo selvsagt beregnet på kørere, officials og mekanikere.
Men jeg ved, at der er enkelte tilskuere, der bor der også, det er godt nok for det meste nogle, der har tilknytning til en fører e.l.
Jeg vil godt prøve at undersøge det. Fadbamser og motorsport hænger jo unægtelig sammen(som tilskuer :mrgreen: )

Lige til sidst vil jeg sige, at ser du en tyk mand med fuldskæg, sort køredragt og en gul "Suzuki"(stadig "kun" med Volvo motor :oops: ), er du meget velkommen til, at gå hen og hilse på ham, han bider ikke(medmindre han er stresset, eller sulten :D )

IT'S MIND OVER MATTER!!

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Jeg har lige Checket vedr. campingvogn, det er tilladt at komme med din campingvogn.

Du skal bare holde i den ende længst væk fra banerne, pga. at kørerne/bilerne, skal holde først for, i ryttergården.

Men du bliver vist hen til en plads, når du kommer.

Har lige været i grusgraven i dag, skrænterne er fine, ca 80meter høje :mrgreen: :mrgreen:

Hvilket faktisk er lidt mindre end sidste år, hvor vi målte ca 90m enkelte steder :twisted: :twisted:

Så der er helt sikkert garanti for koldbøtter :grin: :grin:

IT'S MIND OVER MATTER!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Hvem herindefra kommer egentelig ? jeg kigger ned lørdag + søndag med mindre det står ned i stænger lørdag..

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

grydesvamp skrev:
Hvem herindefra kommer egentelig ? jeg kigger ned lørdag + søndag med mindre det står ned i stænger lørdag..

God idé med rundspørge Grydesvamp.

Hvis det regner tager du da bare en stor paraply og god stol med, en smule vand tager man ikke skade af :D
Og løbet bliver ikke regnet af, ligesom mange andre sportsgrene, så du kører ikke forgæves.

IT'S MIND OVER MATTER!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time