Ez-street skrev:
Er lidt ny indenfor trykladning, håber der her er nogen der kan sige mig hvor jeg køber en intercooler der kan klare 1300 + hp og måler ca 700mm X 350 mm X 120 og har 89 mm studser.
PFH Tak Peter
www.pro-touring.dk
#1 klare 1300hk er lidt af en tilsnigelse. Hvis du skal bruge en IC der skal holde luft kold til at føde 1300hk kontinuerligt, så bliver den stor som et hus. Uanset hvor stor bil du har, så kan det fysisk ikke være der.
#2 Det kan dog godt lade sig gøre til drag, men du er ude i at må leve med indtil flere kompromisser. Jeg ville montere så stor IC som du kan finde plads til, og så leve med at den faktisk er for lille.
#3 Jeg ville overveje 2x kineser kølere som et alternativ. De er gasnke vist noget mindre end det du efterspørger, men let tilgængelige.
Hvorfor så tyk? Du får måske problemer med at rive nok køle luft igennem elementet når vi er oppe i de tykkelser.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!