@ Lada
Du misser pointen - lovligt streetrace har altid været afholdt indenfor gældende lovgivning og med størst mulig opmærksomhed på netop sikkerhed og naturligvis altid med orden i papirerne.
Det man forsøger her er at "presse" DASU's spilleregler og DASU klubmedlemsskab ned over en motorsportgren, der allerede har bevist at de sagtens kan klare sig selv.
Men hvis din holdning er, at bare man har DASU blåstempling så er det okay at lade mødre med klapvogne gå ude midt på banen (og det har vi fotodokumentation for) så er det jo nok svært at mødes i enighed
@ Søren
Jeg udtaler mig ikke om hvorvidt de vil opnå en snus med den fremfærd, som sagt er vi nogle der havde taget højde for netop den slags chikane, og derfor afvikler præcis som vi plejer med alle tilladelser på plads.
Tja - det blev kun til 7 år hvor jeg lærte at hovedorganisationen for dansk motorsport er mere blåøjet, nepotistisk og inkompetent end selv de værste fagforeninger, men heldigvis kan vi jo alle se hvor de er på vej hen.
DASU vælger en konfrontationskurs frem for at observere og lære, i et naivt forsøg på at holde fast på magten (og måske pengene), mens de med den anden hånd støtter og laver dispensation til et arrangement, hvor arrangørerne samtidig gennem retsager er ved at tage livet af endnu en DASU dragraceklub.
Nok om det - vi klarer os fint uden og det bliver vi ved med !
/Hartvig