Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 apr 2025, 06:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Hvad f*nden skal man gøre når en flok skide børn ik kan lade ens bil være?

Måtte hente min bil 100 meter væk fra parkeringspladsen bag handelsskolen i holbæk.

De har ikke kunnet starte den pga mangel af hjerne.. de har ik fundet min hemmelige kontakt..

men de nåede at nakke min subwoofer og mit værktøj.. havde de haft bare lidt hjerne havde de taget min headunit, der er 3 gange så meget værd, forstærkeren under sædet, og adgangskortet til Novo Nordisk..

Hvad pokker gør jeg imens jeg venter på alarmen? Sover ude i bilen? :/

Det er klart nogle lokale nogle, og de har ikke været ret gamle de da netop kun løb med noget skod anlæg..

Så har de smadret tændingslåsen og forsøgt at starte den.. det gad den ik, så har de så hevet stikket af låsen og forsøgt at kortslutte den.. ja flot, den bruger styrestrøm til ecu'en, så de skal kortslutte ca 6 ledninger på kryds og tværs.. møgunger mand..

er heldigvis glad, da jeg havde troet jeg skulle finde den udbrændt på en mark med alt manglende..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Tøm den for alt af værdi, det er det eneste der virker. Alarm holder kun møgungerne væk, ik profferne...

Og møg ungerne holder sig væk fra tomme biler. Husk altid at have en klud i haskerummet så du kan tørre plet af fra din GPS's sugekop.

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i det mørke
Nederen

Fik selv vredet føredøren op, således at dørrammen er helt fucked og en ny dør skal skaffes..deres udbytte : Nada, zippo, niente, nothing :roll:

Det kun død ved kølle jeg kan komme i tanke om :grr:

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4600 Barbados
Jeg mistede mine 19" fælge. Den stod lige så fint på 4 mælke kasser på løftepunkterne og det hele. Uden en skramme. Købte så en 2 vejs alarm og nogen andre 19". 2 dage efter gik alarmen og dermed min fj. betjening amok kl 3 om natten. Jeg fløj selvfølgelig ud med et bat i hånden, men der var ingen. Siden har jeg kunnet have min bil i fred. Så jeg vælger og tro at min alarm hjælper. Selvom det virkede ret proff udført sidste gang.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Altså jeg har den holding.

VIL de have den, SÅ tager de den. Uanset hvad.

Men nu har jeg også boet i gentofte, og læst de riges avis. Altså folk for stjålet hele beton gulve, fordi en Harley er lænket til gulvet.
Folk for tømt deres bolig, mens de sover på 1 sal. Tyvene tager bil nøglerne, fylder bilen, skubber bilen 200 meter ned af vejen, starter den, tømmer bilen, og sådan gør de indtil huset er HELT tømt for værdi... Den ene gang havde en nabo set bilen trille frem og tilbage 3 gange.

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
Exhume.dk skrev:
Nederen

Fik selv vredet føredøren op, således at dørrammen er helt fucked og en ny dør skal skaffes..deres udbytte : Nada, zippo, niente, nothing :roll:

Det kun død ved kølle jeg kan komme i tanke om :grr:

Hov Hov du glemmer da et luftfilter !!!

Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
tonnilerche skrev:
Hvad f*nden skal man gøre når en flok skide børn ik kan lade ens bil være?

Måtte hente min bil 100 meter væk fra parkeringspladsen bag handelsskolen i holbæk.

De har ikke kunnet starte den pga mangel af hjerne.. de har ik fundet min hemmelige kontakt..

men de nåede at nakke min subwoofer og mit værktøj.. havde de haft bare lidt hjerne havde de taget min headunit, der er 3 gange så meget værd, forstærkeren under sædet, og adgangskortet til Novo Nordisk..

Hvad pokker gør jeg imens jeg venter på alarmen? Sover ude i bilen? :/

Det er klart nogle lokale nogle, og de har ikke været ret gamle de da netop kun løb med noget skod anlæg..

Så har de smadret tændingslåsen og forsøgt at starte den.. det gad den ik, så har de så hevet stikket af låsen og forsøgt at kortslutte den.. ja flot, den bruger styrestrøm til ecu'en, så de skal kortslutte ca 6 ledninger på kryds og tværs.. møgunger mand..

er heldigvis glad, da jeg havde troet jeg skulle finde den udbrændt på en mark med alt manglende..

Flyt på landet !! her ved folk godt hvis der er hvis :gnaek:

Titel: a
Senior Medlem
Brugeravatar

har købt en kinøjser-alarm og et snap-off rat...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland
jeg har en kammerat der ved og lave noget strøm til hans føresæde - jeg ved ik helt hvordan endnu... men det er vist noget ledningværk under stoffet (han har pillet stoffet af og sat ledningeren under) men det skal nok virke - hvis altså de sidder på sædet når de prøver at hugge den...

Titel:
Senior Medlem

FiatNørden? skrev:
jeg har en kammerat der ved og lave noget strøm til hans føresæde - jeg ved ik helt hvordan endnu... men det er vist noget ledningværk under stoffet (han har pillet stoffet af og sat ledningeren under) men det skal nok virke - hvis altså de sidder på sædet når de prøver at hugge den...

Pas på med det, han ender med og få en sag på halsen hvis tyven kommer til skade....

Bare fordi jeg har en lille hund :lusket: som vagt hund skal alle indgange til ejendommen vær skiltet med hunden bider... siger forsikringen, at så skiltene er blæst væk er så en anden sag...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time