Drenge, nu må i sgu tage jer lidt sammen, og forholde jer til hvad i ser og laver!
Kommentarer til denne ulykke:
HVORFOR i alverden står der dog også sådan en betonvæg for enden af banen? det burde der da ikke være, der burde være en stor mark
utroligt nogle tør/godkender sådan noget, med biler der snart er på 600 km/t.
ja det var også min første tanke ?? det er vel kun lige til at dem der bremser for fuld anker når at stoppe ?? eller hvad ? er det kameravinkelen der snyder ?? men igen en betonvæg for enden ??
Husk lige på at det er verdensklasse resqueteams, topproffessionelle folk og verdens største dragrace organisation der står bag her.(bemærk jeg siger ikke de er fejlfrie, men se lige pointen længere nede!). Hvad angår fangnet, så ja, det var på plads og det virkede, men intet kan fange et løbsk missil uden det går galt.
I en anden tråd om et belgisk arrangement er alle ved at gå i selvsving over hvor fedt det var....Trods der kører promodbiler på upreppet bane(der tydeligvist er pisseglat!), biler uden bur, intet resqueteam, Frit brændstof etc. etc.
Tænker her at HVIS Christel var kørt galt med 250+ og brændt ihjel i bilen, var KOE så også noget hø?
Det er et godt eksempel på at folk er nogle klaphatte når det går GALT, men nogle helte når det går OK.
Ligesom jeg finder det vildt når de kører FC på en bane med final stop, så finder jeg det også vildt når de kører promod på en flyveplads med dårligt greb og minimal redningsmandskab. Faktisk nok mere vildt, men det er suverænt kørerne selv der bestemmer om de vil træde på speederen eller ej.
Men altid trist når en kommer af dage på den måde.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!