Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 apr 2025, 06:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Senior Medlem

Geografisk sted: Ebeltoft
Holder I også lige pludselig MC REvyen fra forlaget Benjamin. Jeg modtog et ex. sidste år ved denne tid og antog, at de havde fået trykt for mange - da årbøger jo typisk er julegaver.
I år kom den så igen med et girokort - som jeg returnerede på fax med orientering om, at jeg ikke abonnerede på bogen.
Så kom en rykker.
Fik kontakt telefonisk i dag - og de hævdede, at jeg ved betaling for mit abn. på Bil Magasinet, havde valgt det forkerte girokort, så det også omfattede deres tilbud på MC Revyen.
Men de havde da slettet mig efter min fax. Nu skulle jeg bare lige betale for den tilsendte. Jeg mente, den kunne de selv hente.
Så checkede jeg min betaling for et år siden - og den var korrekt.
Opringning igen og samme svar, at de penge, jeg havde betalt var blevet fratrukket de 134 til MC (og altså tegning af abonnement) og resten til Bil Magasinet. Så først efter at have hidset mig op erkendte de at fejlen lå hos dem selv - så jeg både var slettet og ikke skulle sende MC tilbage.
Om det var en hændelig fejl - eller deres bondefanger salgsmetoder - ved jeg ikke.
Derfor dette indlæg for at høre, om andre har oplevet det samme ?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
For årligt deres års bøger fra Vmax og Bil revyen. Har ik betalt de sidste 2 år til det skidt, og har aldrig set den sidste rykker, altså nr. 3 eller en inkasso varsel...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

tja man kan da hurtigt få betalt et forkert girokort , når jeg får mit nummer af Vmax (hov det skulle ikke have været offentligtgjort :oops: ) så er der et girokort med hvergang men det er kun hver tredie gang der skal betales , de 2 girokort der kommer med som ikke skal betales det er så abonementer på alt muligt andet skrammel som man jo lige kunne komme til at betale ved en fejl og så sidde i saksen med opsigelser der ikke bliver gennemført og alt det andet pis de finder på

MVH Luske

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
har prøvet noget lign fra benjamin.. en smart sælger irngede og sagde at jeg kunne få v-max og m for samme pris, og eftersom jeg køber v-max hver måned var det jo en meget god handel (ikke at jeg læser m, kun de exemplarer jeg fik tilsendt) men men men, endte alligevel med at måtte betale for begge abbonenter. valgte bare at betale, da jeg havde rimeligt med penge på det tidspunkt. :damn:

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem

inden for den sidste måned har de ringet til mig 3 gange for at høre om jeg var intra. De sidste 2 gange de har ringet har jeg bare sagt nej tak da de sagde de var fra benjamin forlaget og så har de ellers sagt pænt tak for de måtte ringe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

fatter ikke at nogle kan finde på at købe Vmax

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
fatter ikke at nogle gider køre 4 hjulstrækker, men hver sin smag jo... :wink:

www.slavteren.tk

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Jeg syntes personligt det er gået ned af bakke for, V-max der er kun overgøjlede forhandler biler, og udenlanske biler. og de selv samme billeder der er i bladet, kan findes på alverdens tunings sider på nettet.
De er gået alt for meget væk fra, de privates hjemmebyggede underlige biler..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Der står efter min mening intet seriøst i det blad. Jeg køber selv "Bilsport" fra sverige. Der er det læsernes egne biler. Og der står også det tekniske data om ombygningen i stedet for Vmax's "åårrhh hvad - check lige den overpimp spoiler og NOS flaske" pladder.

men igen, hver sin smag 8)

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Silkeborg Danmark
jeg har ikke haft vmax de sidste 3år og jeg får det aldrig nogen sinde ind af min dør igen.

De ringer dog til mig et par gange om året for lige at hører om jeg ikke kunnne være interesseret og her sidste gang, der blev jeg ringet op 2 gange på den samme aften.

små irriteret over dette, så bad jeg om den persons navn som ringede til mig og jeg fik det meget hurtigt .... først da jeg bad gutten i røret om at stave sit navn fik jeg fat i hvem det var.

Herefter kunne jeg bede ham om at checke med hans kollega "morten" vedr mit tidligere svar.
"jeg læsere hellere woman end Vmax"

Et blad skal indeholde tech guides, how to's. og ikke en tests om en ligegyldig pølsevogn et sted i danmark.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time