Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 07:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem

nogen her på siden der har prøvet at få et blad flere måneder for sent? uden nogen form for forklaring??

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Har du prøvet at bestille stumper fra England?

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kom det med PostDanmark ? :damn:

Titel:
Mester Medlem

ja det blad kom med post danmark, synes det er utroligt det kan komme over 3 en halv måned for sent!

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
Ravnen skrev:
Har du prøvet at bestille stumper fra England?
år hold da op. jeg har kun ventet 8-10 uger max.. lol

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Holstebro
Er det noget abonnement fra USA? For dem hører man jævnligt om kommer som vinden blæser. Års abonnement priserne for dem er jo normalt også så små at de sandsynligtvis sendes på en eller anden ultra discount aftale, hvor transportørerne har temmeligt lempelige vilkår med hensyn til tid og evt. tabsmængde.

Med hensyn til PostDK tror jeg altså ikke de er spor ringere end deres konkurrenter i andre lande. Når jeg har fået pakker pr post fra US kan man på trackingen tit se at det er hos USPS i USA de hænger nogle dage. Når vi altså ikke snakker om noget der sendes express. Sandsynligtvis fordi de bruger "billigt" forsendelserne til at ujævne fragt mængden, så flyene altid flyver fyldt og express forsendelserne altid får plads på første flyver. Sådan er det garanteret også fra England og andre lande. Husk PostDk først står for pakken når den når DK og afhængigt at forsendelsformen har de en vis max tid det har lov til at bruge før de ringer på. Der er garanteret også blevet strammet op i toldbehandling med vore dags terroristpanik, plus alt muligt skummelt folk forsøge at smule overgrænserne.

Tvivler på nogen af fragtfimerne har et mål der hedder 100% perfekt, det er simpelthen for dyrt at opfylde i praksis., Det hedder nærmere 95% fremme uskadte til tiden. Med mindre vi snakker om hu'lens dyrt super-exspress service.

Har haft et par enkelte ting der var lidt rigeligt langt tid undervejs. Men eller synes jeg det fungere helt fint (også fra England), i betragtning af at jeg normalt vælger billigste forsendelsesmetode. Er efterhånden lettere berygtet hos det lokale postudlevering for alle mine sære pakker fra udlandet. De bøvler altid med hvor der skal stemples, skrives under osv. ... :D

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Holstebro
Det er iøvrigt ikke fordi jeg vil forsvare PostDk eller andre, for det er da så PISSE irriterende, når tingene ikke dukker op som forventet. Men jeg tror et eller andet sted man stort set får den vare (fragt) som der er købt og aftalt i afsender enden og at der tit er en fornuftigt forklaring på hvorfor køre som det gør.

Nogle gange går det tilgengæld så stærkt at man bliver helt overrasket. Har næsten lige fået en STOR kasse grejer fra USA. Shippet d. 16. fra Connecticut. Den 18. stod der en UPS-mand med kassen i min indkørsel! Det er sat'me da i orden service! :D

Titel:
Mester Medlem

det er sgu et DANSK blad! har fundet ud af at mange andre også først har fået det nu.... utroligt.
det skulle have været fremme 1-04-2008.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
lqs skrev:
det er sgu et DANSK blad! har fundet ud af at mange andre også først har fået det nu.... utroligt.
det skulle have været fremme 1-04-2008.

Ugens Rapport?

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
før var jeg irriteret over post dk, nu har jeg fået arbejde hvor jeg bruger dem dagligt.. kan slet slet ikke sætte ord på mine "varme" følelser for dem nu...

www.slavteren.tk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time