Først starter man med at tage 1 stk. Audi S2, med en potentielt potent motor, og bruge et par timer på at indkøre bilen til ca 400-500hk ude på motorvejen.
Når man så har fået den til at køre rigtig godt, tester man om den så også kan komme ud af hullerne... Det ser således ud: link (Højreklik gem som)
Når man så har gjort det et par gange, prøver man lige igen, men med lidt mindre koblings-filen... Det resulterer således:
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Der sidder en eller anden vakkumstyret spærre-anordning på bagtøjet på sådan en S2, i starten på videoen er spærre-anordningen koblet til, da det sagde bang var spærret ikke slået til. Jeg tror dog ikke det var det der gjorde forskellen.. men det er svært at sige.
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Der sidder en eller anden vakkumstyret spærre-anordning på bagtøjet på sådan en S2, i starten på videoen er spærre-anordningen koblet til, da det sagde bang var spærret ikke slået til. Jeg tror dog ikke det var det der gjorde forskellen.. men det er svært at sige.
Det bør du kunne se på delene.
Vask hele skidtet med metalcleaner,bremserens, eller lign, og saml puslespillet. Kan ikke forestille mig en indsats ikke vil kunne afklare hvad der gik først....
Jeg ville være meget mistænksom mht det spær, medmindre der er åbenlyse materiale fejl, eller udmattelsesskader i stumperne.
Alternativt kan i jo sætte en ny på og prøve igen, med og uden spær....
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
HenrikGM skrev:Vask hele skidtet med metalcleaner,bremserens, eller lign, og saml puslespillet. Kan ikke forestille mig en indsats ikke vil kunne afklare hvad der gik først....
Du er velkommen til at komme og få beskidte fingre
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
hvad burde det egentlig kunne holde til af effekt og NM , ikke at det har ret meget med sagen at gøre da det er blevet brugt hårdt og det kan som regel tage livet af det meste
luske skrev:hvad burde det egentlig kunne holde til af effekt og NM , ikke at det har ret meget med sagen at gøre da det er blevet brugt hårdt og det kan som regel tage livet af det meste
MVH Luske
Dæleme svært at sige.
Hvis det ikke var for de vilde stødbelastninger(sintermetalkobling, mange rpm, smidt kobling,etc) så kan det mere end rigeligt holde til den effekt du kan få ud af motoren.
Det er meget sjældent at en motor kan trække delene fra hinanden på ren overarm(moment). Der er altid kæmpe store choklaster indblandet.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
luske skrev:hvad burde det egentlig kunne holde til af effekt og NM , ikke at det har ret meget med sagen at gøre da det er blevet brugt hårdt og det kan som regel tage livet af det meste
MVH Luske
Dæleme svært at sige.
Hvis det ikke var for de vilde stødbelastninger(sintermetalkobling, mange rpm, smidt kobling,etc) så kan det mere end rigeligt holde til den effekt du kan få ud af motoren.
Det er meget sjældent at en motor kan trække delene fra hinanden på ren overarm(moment). Der er altid kæmpe store choklaster indblandet.
ja choklaster , det er som regel der det går lortformet men der er af og til nogle dele der giver op overfor rent moment , har hørt om flere vw dsg gearkasser der har kastet ud pga for meget moment